Ewoud Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 (bewerkt) Dit is een code van edison en het is een hele handige code. Filmpje by me: Teleport filmpje Ewoud Bewerkt: 7 april 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 NICE, jammer dat ik geen armax heb:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the darman Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 Dit is een code van edison en het is een hele handige code.Filmpje by me: Teleport filmpje Ewoud hoe doe je die code? mag ik da weten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 leuke code hij werkt niet helemaal maar goed genoeg voor mij wat gebeurt er eigenlijk als je dat doet en je zit in een voertuig ? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 Kan je die code eens geven? Als je de code gebruikt dat je door muren kan lopen kan je ook Area 69 in. Maar Ewoud waar heb jij alle codes?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 (bewerkt) Meeste codes van www.maxbot.com leuke code hij werkt niet helemaal maar goed genoeg voor mijwat gebeurt er eigenlijk als je dat doet en je zit in een voertuig ? Je wordt meestal naar de dichtsbijzijnde weg gespawnt. Als je in een voertuig zit spawnt het voertuig niet mee. Bewerkt: 7 april 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 kan je dat alleen maar met armax doen??? want ik heb xploder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Mooi filmpje . En natuurlijk een handige cheat, helaas heb ik geen ARMAX . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.