Jump to content

Geen trophy, wel verdiend....


TZG

Recommended Posts

Ik denk: ik ga een trophy halen. Ik weet even niet meer hoe ie heette, maar je moet 4 sterren zien kwijt te raken. Ik rijd ff een rondje over het vliegveld, 4 sterren. ik rijd naar de dichtbijzijnde ''pay and spray''. ga erin, deurtje dicht, er weer uit, 4 sterren weer kwijt, maar niks tropy!! Het lijkt me dat ik hem toch verdiend heb.... hoe kan het dat is hem niet krijg? ik heb ook geen codes gebruikt, alleen maar voor de comet, maar die blokkeert niet.

HELP ME!!

GTA4Gamer

Link to comment
Delen op andere websites

Voor deze Achievement / Trophy moet je het Wanted Level verliezen door uit de cirkel van de politie te gaan. Anders kan je deze Trophy veel te makkelijk halen door gewoon een missie te starten/winnen of door gewoon een Pay 'n Spray te bezoeken. Je moet dus echt weten te ontsnappen van de politie.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor deze Achievement / Trophy moet je het Wanted Level verliezen door uit de cirkel van de politie te gaan. Anders kan je deze Trophy veel te makkelijk halen door gewoon een missie te starten/winnen of door gewoon een Pay 'n Spray te bezoeken. Je moet dus echt weten te ontsnappen van de politie.

hoe kun je dat het beste doen want mij lukt hij ook steeds niet steeds is er weer een nieuwe politie en dan heb je weeer een nieuwe cirkel

Link to comment
Delen op andere websites

Voor deze Achievement / Trophy moet je het Wanted Level verliezen door uit de cirkel van de politie te gaan. Anders kan je deze Trophy veel te makkelijk halen door gewoon een missie te starten/winnen of door gewoon een Pay 'n Spray te bezoeken. Je moet dus echt weten te ontsnappen van de politie.

hoe kun je dat het beste doen want mij lukt hij ook steeds niet steeds is er weer een nieuwe politie en dan heb je weeer een nieuwe cirkel

Door vooral goed op je radar te kijken, en vooral niet straten ingaan waar je politie zit.

Neem zoveel mogelijk bochten, zijwegen, steegjes, en blijf gewoon goed kijken waar politie staat en waar niet. Zie je politie komen op de radar, dan ga je een andere kant uit.

Link to comment
Delen op andere websites

als de politie je niet ziet probeer van auto te wisselen help soms ook nog

wel rustig weg rijde als poliete je tog ondekt so snel mogelijk weg wezen :puh: of schiet in de kop vn de bestuurerd van de politie zo kom ik meestal van ze af of met snelle auto in een staa gewoon rechte door en goed op passen doe ik ook vaak

Link to comment
Delen op andere websites

De beste manier om deze trophy te voltooien is nog altijd een helikopter nemen, zoals die bij HeliTours en daarmee dan naar de luchthaven te vliegen. Eenmaal boven de luchthaven zal je een 4 sterren wanted level krijgen. Daarna is het gewoon een kwestie van snel weg te vliegen met je helikopter. Probeer niet te laag te vliegen want dan zullen ze je zien, en als je politie op je radar ziet moet je er ook van wegvliegen, want anders zal de cirkel zich gewoon naar je verplaatsen. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

De beste manier om deze trophy te voltooien is nog altijd een helikopter nemen, zoals die bij HeliTours en daarmee dan naar de luchthaven te vliegen. Eenmaal boven de luchthaven zal je een 4 sterren wanted level krijgen. Daarna is het gewoon een kwestie van snel weg te vliegen met je helikopter. Probeer niet te laag te vliegen want dan zullen ze je zien, en als je politie op je radar ziet moet je er ook van wegvliegen, want anders zal de cirkel zich gewoon naar je verplaatsen. Veel succes!

Op deze manier houdt je het ook makkelijk 5 minuten vol met 6 sterren, en dan wat lager vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

nog handigeer is, ga de rij/loop het metro systeem is, en je kunt in alle gemak de circel uit

Die trein rijdt door als je meer als 3 sterren hebt of als je daar aan het schieten bent

hij zegt toch ook rijdt?

rijden lukt het best bij de Tw@ @ noord Algonquin, dan gaat het opeens van ondergronds naar boven gronds...

bij het hek dat daar omheen zit is een gat, dus dan is het alleen een kwestie van erin gaan en hopen dat je niet over de kop gaat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...