-Stan- Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik maak soms filmpjes met het apparaat dazzle, die filmpjes maak ik dan met het programma pinnacle 12. maar als ik het filmpje terug wil zien kan ik het nergens vinden Kan iemand mij helpen? Reageren
Sentasi Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Beter kies je een ander programma, Pinnacle studio neemt op in DVD formaat, en das best mooi, maar een filmpje van 3 minuten ofzo word dan wel erg groot.. Je kan de filmpjes vinden op de locatie die jij heb ingesteld in de studio. Reageren
-Stan- Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Beter kies je een ander programma, Pinnacle studio neemt op in DVD formaat, en das best mooi, maar een filmpje van 3 minuten ofzo word dan wel erg groot.. Je kan de filmpjes vinden op de locatie die jij heb ingesteld in de studio. OK bendakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.