Gta-Alien Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik ben van plan Saints Row 2 te kopen vanmiddag is hij wel de moeite waard eigenlijk?? Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 heel erg. als je van gta houdt dan moet je zeker saints row 2 kopen. het is super verslavend. en je kan echt alles customizen. Reageren
Zaahed Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 heel erg. als je van gta houdt dan moet je zeker saints row 2 kopen. het is super verslavend. en je kan echt alles customizen. Dus het is zeg maar net zoals GTA 4 of San Andreas? Reageren
AXIO Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 heel erg. als je van gta houdt dan moet je zeker saints row 2 kopen. het is super verslavend. en je kan echt alles customizen. Dus het is zeg maar net zoals GTA 4 of San Andreas? Heb het spel niet zelf maar wel videos gezien, vind meer op sa lijken maar dan met meer fun Reageren
Zaahed Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 heel erg. als je van gta houdt dan moet je zeker saints row 2 kopen. het is super verslavend. en je kan echt alles customizen. Dus het is zeg maar net zoals GTA 4 of San Andreas? Heb het spel niet zelf maar wel videos gezien, vind meer op sa lijken maar dan met meer fun Als ik PS3 heb ga ik deze game kopen. Reageren
AXIO Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 heel erg. als je van gta houdt dan moet je zeker saints row 2 kopen. het is super verslavend. en je kan echt alles customizen. Dus het is zeg maar net zoals GTA 4 of San Andreas? Heb het spel niet zelf maar wel videos gezien, vind meer op sa lijken maar dan met meer fun Als ik PS3 heb ga ik deze game kopen. Ik ga hem waarschijlijk 2e hands kopen of wachten tot kerst Reageren
Zaahed Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 heel erg. als je van gta houdt dan moet je zeker saints row 2 kopen. het is super verslavend. en je kan echt alles customizen. Dus het is zeg maar net zoals GTA 4 of San Andreas? Heb het spel niet zelf maar wel videos gezien, vind meer op sa lijken maar dan met meer fun Als ik PS3 heb ga ik deze game kopen. Ik ga hem waarschijlijk 2e hands kopen of wachten tot kerst 2e Hands is meestal goedkoper alleen het spel dan wel door iemand gebruikt en de handleiding is al gekreukeld daarom koop ik hem altijd gloednieuw. Reageren
AXIO Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 heel erg. als je van gta houdt dan moet je zeker saints row 2 kopen. het is super verslavend. en je kan echt alles customizen. Dus het is zeg maar net zoals GTA 4 of San Andreas? Heb het spel niet zelf maar wel videos gezien, vind meer op sa lijken maar dan met meer fun Als ik PS3 heb ga ik deze game kopen. Ik ga hem waarschijlijk 2e hands kopen of wachten tot kerst 2e Hands is meestal goedkoper alleen het spel dan wel door iemand gebruikt en de handleiding is al gekreukeld daarom koop ik hem altijd gloednieuw. dat het gekreukelt is maakt me niet uit ofzo, als maar leesbaar is en het spel het doet Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Oja zijn er ook al download op PSN want ik kan niet veel kledingshops vinden vooral voor wijfen zijn er alleen maar saaie dingen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.