Sentasi Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik vroeg me af wat jullie techniek is met bowlen, ik wil namelijk een turkey scoren voor de trophy, maar ik kom nooit verder dan 1 strike. Er blijven altijd wel 1 of 2 van die klote dingen staan Dus... hoe doen jullie het of hebben jullie het gedaan? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Zo doe ik het: eerst doe ik 1 tot 2 stappen opzij, en daarna gooi ik de bal. M'n rechter analoge stick houd ik ongeveer 1 second naar achter en dan duw ik het naar voor, met een klein beetje naar rechts te gaan. Daarna lijd ik de bal in de richting van de 2de pion, vanuit het midden gezien, en naar de eerste. Zo zullen ze vaak allemaal tezamen omvallen. Maar voor deze Trophy moet je vooral heel veel geduld hebben. Vaak proberen dus! Hier nog een filmpje voor de duidelijkheid: Reageren
Sentasi Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Hmm, ik doe het bijna hetzelfde, ik doe een stap naar links, maar ik hou de stick niet een seconde naar achter, ik duw gelijk weer terug zodat de bal snel gaat. Ik zal het is op de langzame manier gaan proberen Reageren
Kekutex Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Hmm, ik doe het bijna hetzelfde, ik doe een stap naar links, maar ik hou de stick niet een seconde naar achter, ik duw gelijk weer terug zodat de bal snel gaat.Ik zal het is op de langzame manier gaan proberen Ik snapte het eerst ook niet... Maar idd 2 stappen naar links en niet met volle snelheid gooien... Lukt niet altijd en opeens deed ik 7x strike achter elkaar... Is ff kutten maar is makkelijk te halen Laters, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.