Jump to content

trophy


cilic

Recommended Posts

Bedoel je dat je alle 11 hebt, en dat je nog maar 1 brug te gaan hebt? Hou je Helikopter dan stil, en vlieg zachtjes en niet te laag en niet te hoog onder de brug door. En niet te snel, gewoon voorzichtig en zachtjes. ;)

Edit: Sh!t, net iemand voor me... :7

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

FF denken, is dat toevallig die hele lage?

Dan moet je gewoon zo dicht mogelijk over het water vliegen, stel je eerst op voor de brug, zak dan zover mogelijk, en ga dan rustig en beheerst onder het bruggetje door.

Piece of cake, zolang je het maar rustig doet :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Soms zal je inderdaad geen melding krijgen als je onder een brug gaat, dit heb ik zelf ook vaak mee gemaakt, dus dit lijkt me een stom bugje. Gewoon nog eens doorgaan, desnoods via de andere kant van de brug. Gewoon vaak proberen, dit is toch niet zo'n moeilijke brug. Je bedoelt deze brug toch he?

Link to comment
Delen op andere websites

ja nu duizend keer gedaan ma niks heb nieuwe game opengedaan en deze eerste gedaan en als ik dan bij de laatste kom weer hetzelfde

ben je wel een niew game begonnen toen het trophy system voor gta 4 uitkwam?? met een oude saved game kan het namelijk niet

Link to comment
Delen op andere websites

ja nu duizend keer gedaan ma niks heb nieuwe game opengedaan en deze eerste gedaan en als ik dan bij de laatste kom weer hetzelfde

ben je wel een niew game begonnen toen het trophy system voor gta 4 uitkwam?? met een oude saved game kan het namelijk niet

Dat kan je wel aannemen, hij heeft vast wel meerdere trophies binnen
Link to comment
Delen op andere websites

ja nu duizend keer gedaan ma niks heb nieuwe game opengedaan en deze eerste gedaan en als ik dan bij de laatste kom weer hetzelfde

Hmmm, dit lijkt me heel vreemd. Ben je zeker dat je alleen nog die brug moet doen, want telkens als je onder een brug vliegt zullen de anderen even verschijnen op je radar en map met een Trophy-icoontje, dus je kan het altijd nog eens checken. Overigens raad ik je aan om door verschillende plaatsen onder de brug te vliegen. Dus de ene keer meer naar Bohan toe, de andere keer mooi in het midden, de andere keer meer naar Colony Island, ...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...