jeffcoboy Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Hallo. Op deze site heeft ooit de nl bestanden van GTA SA gestaan. Weet iemand deze link nog. Reageren
Zaahed Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 NL bestanden? Nooit van gehoord misschien dat hij ergens bij Downloads en dan GTA Sa staat. Reageren
vw53steven Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Maar als het bestaat lijkt het me wel gaaf Dan is het beter te begrijpen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Dat is er toch écht wel. GTA San Andreas maar dan in het Nederlands. Dit zijn mods. Alleen ik weet niet waar deze staan Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ja IDD is het er. Ik zal zoeken naar de link voor je. Reageren
xgaming Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Klik neem aan dat je deze bedoelt. Reageren
Zaahed Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Zal me wel handig lijken. Maar is de vertaling alleen Nederlands of spreken ze dan ook Nederlands? Reageren
Feye Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Zal me wel handig lijken.Maar is de vertaling alleen Nederlands of spreken ze dan ook Nederlands? Is alleen Nederlandse ondertiteling etc. Er wordt gewoon Engels gesproken. Reageren
Die Hard Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 (bewerkt) Alsjeblieft Edit; Whoops, zie net dat xgaming me voor is, gefeliciteerd. Bewerkt: 11 november 2008 door Die Hard Reageren
Zaahed Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Als ik Sa op pc heb ga ik direct dat installeren. Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Mensen! Bedankt allemaal voor het meezoeken en ik heb het dus gevonden dankzij jullie. Bedankt Maar ik heb nog een probleem(zal er een apart topic over makan). Mijn San Andreas is zeer onstabiel. <Hij zit zeer senl vast, en dan bedoel ik. niets meer doen, alleen muziek speelt, en ik moet hem via Taakbeheer weer afsluiten. Zeer lastig. Kom me helpen als je wil Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.