Jump to content

Savegame maken


Wraaker

Recommended Posts

Heb wat probleempjes met het uit winkels stappen. Ja, het klinkt raar, maar zodra ik uit een winkel stap crash mijn game. Dit is alleen bij kappers. Mijn vraag is dus of iemand een savegame 100% wil maken met het 2e haar uit de lijst, oftewel het blond hair. Daarvoor had ik een mod :D

Het liefst opslaan in doherty, maar het hoeft niet.

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wel een oude savegame voor je liggen met de 100%, het is een V2-savegame en geen Mods e.d. geinstalleerd. Het blonde haar zal je alleen zelf moeten doen, want dat zit er nog niet bij. :puh:

Edit: Ik neem aan dat je het had gedowngrade? Anders is dit niet de savegame die je nodig hebt. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

het gaat mij niet zo zeer om de savegame maar om het haar, ik heb V1 en mods aan. Maar ik kan gewoon niet uit de kapperszaak komen met haar xD

EDIT:

Altijd V1 geweest

Bewerkt: door Wraaker
Link to comment
Delen op andere websites

het gaat mij niet zo zeer om de savegame maar om het haar, ik heb V1 en mods aan. Maar ik kan gewoon niet uit de kapperszaak komen met haar xD

:muur: Bedoel je zo, sorry, niet goed gelezen. :puh: Ik zal het zo even doen. Momentje, over een kwartiertje edit ik dit bericht wel. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Moment, heb je hem nu in V1 of heb je het spel van V2 naar V1 gedowngrade? ...

Edit: Sorry, ik had het al door en daarom had ik mijn bericht ook al bewerkt. :muur:

Wat ik dus had neergezet was dat ik altijd al V2 heb gehad, en je daarom niet verder kan helpen, sorry. Misschien kan een ander je wel verder helpen. Succes. :)

Bewerkt: door Die Hard
Lees dit topic nog eens goed door er staat duidelijk een versie vermeld.
Link to comment
Delen op andere websites

Moment, heb je hem nu in V1 of heb je het spel van V2 naar V1 gedowngrade? ...

Zie mijn vorige bericht, staat bij EDIT altijd V1 geweest :7

EDIT: Een andere vrijwilliger?

Bewerkt: door Wraaker
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...