Jockie Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 (bewerkt) Ik ben al bezig met een MTA DM server. Maar niemand[behavle ik] kan op de server komen, want ik moet een ''HTTP upload'' doen. Want als iemand wilt connecten moet hij/zij/jij eerst de scripts ''downloaden''. maar dat gaat dus niet. Weet iemand hoe ik dat doe? Bewerkt: 11 november 2008 door Jockie Reageren
.Stan Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik heb geen idee >>> Door Azer: Simpel, post dan ook niet. <<< Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik ben al bezig met een MTA DM server.Maar niemand[behavle ik] kan op de server komen, want ik moet een ''HTTP upload'' doen. Want als iemand wilt connecten moet hij/zij/jij eerst de scripts ''downloaden''. maar dat gaat dus niet. Weet iemand hoe ik dat doe? Ik heb ook geen idee, maar het kan je misschien helpen door naar een MTA server te gaan, en daar rond te vragen. Een admin van een andere server kan je vast de benodigde informatie verschaffen Reageren
Azer Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Wellicht dat je hier een antwoord kunt vinden. Grote kans dat je trouwens, mits je een http verbinding naar buiten nodig hebt, nog een extra port moet openzetten in je router/firewall/proxy etc. [edit] je hoeft ook niet voor ieder klein probleem een nieuw topic aan te maken, mag je straks nog tegen iets vastlopen ga aub verder in dit topic. [/edit] Reageren
Jockie Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2008 YES! Mijn server is klaar! Iedereen kan erop. THX EVERYONE! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.