jeffcoboy Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Hallo. Mijn GTA loopt de laatste tijd dikwijls vast op men PC. He word dan zwart beeld of gewoon niets meer beweegt. Alleen het geluid speelt dan nog gewoon door. Ik moet het dan via taakbeheer afsluiten Zeer irritant Help me! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 check hier of je pc gta sa wel goed aankan...en probeer het op een lagere instelling Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 check hier of je pc gta sa wel goed aankan...en probeer het op een lagere instellingMijn pc kan dit spel aan ja. Voor de rest draait het goed. Welke instelling moet ik dan aanpassen? Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 uhm heb je gemod? want dit is een probleem wat vaak voorkomt als je mod.... Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 uhm heb je gemod? want dit is een probleem wat vaak voorkomt als je mod....Ik heb auto's gemod. Reageren
Zaahed Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Heb je Sa gedowngrade? Als je niet hebt gedaan kan het soms voor problemen zorgen. Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Heb je Sa gedowngrade?Als je niet hebt gedaan kan het soms voor problemen zorgen. Wat bedoel je? Ik denk dat ik best een opnieuw installeer. Ik heb de cd met V2.00 Maar ik denk dat ik ooit eens iets heb aangepast en dat ik dan V1 had. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Je kan van V2 nooit V1 maken (tenzij je illegaal bezig bent), om modificaties te gebruiken in een V2 spel dien je deze eerst 'modable' te maken met de zogenaamde 'downgrader'. Anders kan je geen modificaties installeren. Deze 'downgrader' kan je vinden in de download-database van dit forum: >klik hier<. Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Je kan van V2 nooit V1 maken (tenzij je illegaal bezig bent), om modificaties te gebruiken in een V2 spel dien je deze eerst 'modable' te maken met de zogenaamde 'downgrader'. Anders kan je geen modificaties installeren. Deze 'downgrader' kan je vinden in de download-database van dit forum: >klik hier<.Ja dat bedoel ik (dat bij die site staat) Maar na een herinstall van GTA is dit probleem nog steeds. Kan dit aan mijn savegame liggen?Het geen dat mij ook opvalt is dat het spel bijn altijd uitvalt als ik in een menu ben. BV. Dat ik een auto tune. Of dat ik mijn spel opsla Reageren
Zaahed Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Je kan ook je San Andreas spel opnieuw installeren misschien dan het dan werkt. Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Je kan ook je San Andreas spel opnieuw installeren misschien dan het dan werkt.Heb ik al gedaan Die downgrade word je spel dan ook stabieler? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.