Jump to content

Pictuning: Audi A6 Avant

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik ben bezig met pictuning omdat ik het leuk vind om auto's helemaal of een deel of wat dan ook anders te maken.

Hier een eindresultaat van vanmiddag:

1226429102-710.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Geplaatst:

Niet zo heel veel verandering. Het logo aan de zijkant is wel mooi, maar op de motorkap is het wat minder. Verder is als je goed kijkt, de kwaliteit van de velgen slechter dan die van de band. Wel een leuk detail is dat je de koplampen van een TT hebt genomen en die daar hebt geplaatst.

Geplaatst:

@GTAGijsso: 'die lampen van de TT' zijn de lampen van de nieuwe Audi A4, met dat rijtje ledjes.

Wat trouwens elke nieuwe Audi heeft.

Geplaatst:

velgen en lichten zijn van mindere kwaliteit, erg wazig geworden.

aan de achterkant zie je ook duidelijk dat er iets niet klopt, hetzijn twee halve banden.

en met twee logo's erop is het best wel iets te druk, ik zou zeggen: doe het logo van de motorkap weg, en verklein dat op de zijkant. :Y

de verlaging is wel goed gelukt, de rooster vooraan veranderen is ook geslaagd en het mistlicht wegwerken ook :Y

ziet er best netjes uit, mits die kleine fautjes hierboven genoemd.

btw, sla je afbeelding op als PNG ipv JPEG, behoudt veel betere kwaliteit.

mvg, Senne :cya:

Geplaatst:
@GTAGijsso: 'die lampen van de TT' zijn de lampen van de nieuwe Audi A4, met dat rijtje ledjes.

Dus ook van de TT. Ze zaten daar als eerste op.

Geplaatst:

@gtagijsso: zeg jij nu dat de lichten van een audi TT en die van de A4 hetzelfde zijn? :cab:

btw, dit ziende, zou ik graag weer aan pictuning beginnen :bier: alleen wat weinig tijd.. :N

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Dus ook van de TT. Ze zaten daar als eerste op.

Verschil is alleen dat ze een andere soort 'curve' hebben, het is een soort DNA voor elk nieuw Audi model. Het plaatje werkt alleen bij mij niet.. :7

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Eerlijk gezegt, vind ik hem mooier in de standaart versie. De reden is dat ik de enorme Audi logo's niet mooi vind, de S5 velgen zijn van mindere kwaliteit en dat deze station maar 3 deuren heeft vind ik al helemaal niet mooi. De verlaging is trouwens wel goed gelukt. Verder kon je misschien een RS6 bumper erop zetten voor een agressiever uiterlijk. Oja, en misschien nog getinte ramen.. :puh:

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...