bartini12 Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Heey ik heb gta vcs en ik wil multiplayer doen. ik heb het spel voor 39 % uit en heb alle misies gedaan maar daan ga ik naar multiplayer en druk ik op join en dan kan ik wachten zolang ik wil maar hij vind niemand. wat nu? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ps2? psp? Als het psp is moet je natuurlijk een andere speler met het spel hebben die hetzelfde doet. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 (bewerkt) Je kunt Multiplayer spelen door gebruk te maken van de WLAN-functie. Dit is een lokaal netwerk(Ad Hoc-modus), dus geen wereldwijd netwerk. Er zullen dus VCS-spelers bij jou in de buurt moeten spelen als jij Multiplayer wilt spelen. Vraag anders eens aan een vriend of hij met jou wil spelen. Normaal gezien zou alles vlotjes moeten verlopen. Je speelt nieuwe Multiplayer missies vrij door missies en dergelijke te voltooien. Je kan met maximaal 6 personen tegen elkaar spelen. Meer info over VCS-Multiplayer: >Klik.< Overigens wil ik er nog bij vermelden dat de Multiplayer-functie niet wordt ondersteund op de PS2-versie. Succes. Bewerkt: 11 november 2008 door MegaPilot Reageren
bartini12 Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Heel erg bedankt, want ik heb het op de psp. dus dan moet er een vriend bij je in de buurt staan ofzo Reageren
JeGe Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Heel erg bedankt, want ik heb het op de psp.dus dan moet er een vriend bij je in de buurt staan ofzo ja. Reageren
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 als je in amsterdam bent wil ik het wel eens tegen je opnemen hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.