grootn Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 ik heb gta san andreas maar ik had mod installer ik had hem geunstald maar toen beleven de auto's die ik er in had gedaan blijven staan hoe verander ik dat Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Je moet de Modificaties handmatig verwijderen hoor. Doe dit eerst. Ondervind je daarna nog hinder dan zou ik San Andreas herïnstalleren. Je Savegames blijven bewaard, dus er is geen enkel risico. Succes. Reageren
grootn Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 jah ik had ze nie verwijdert toen had ik weer mod installer geinstallerd toen had ik ze verwijdert en ik had san andereas op nie geinsteerd maar hat helpt niks Reageren
-Omar- Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Hallo Ten eerste welkom op GTAForum.nl. Ik wil niet onaardig overkomen maar zou je misschien wat netter kunnen typen met leestekens etc. In ieder geval, je hebt dus San Andreas opnieuw geinstalleerd maar de modificaties blijven erin zitten? Probeer ze te uninstalleren met "San Andreas Mod Installer" en dan weer San Andreas te verwijderen. Tevens lijkt het me nog steeds onwaarschijnlijk, ikzelf heb dit nog nooit gezien. Veel succes, Omar Reageren
grootn Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 ok ik let er op maar dat heb ik gedaan maar helpt niks Ik snap het nie en nu als ik het er weer op zet dan doet hij het nog nie en als ik mod installer er op zet zie je ze nie staan in de unstalleren Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 jah ik had ze nie verwijdert toen had ik weer mod installer geinstallerdtoen had ik ze verwijdert en ik had san andereas op nie geinsteerd maar hat helpt niks Wat zeg je? Je hebt dus die Mod Installer weer geïnstalleerd. Daarna de Modificaties verwijderd? En daarna San Andres herïnstalleerd. Dus de Modificaties zijn toch weg? Als je de Modificaties hebt verwijderd dan kunnen ze toch niet meer in je San Andreas zitten? Ben je echt 100 % zeker dat je ze hebt verwijderd? Reageren
grootn Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 ik weet al wat er fout is gegaan ik was net klaar met unstal san andreas toen ik ze was aan het verwijderen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Dit lijkt mij typisch een topic voor de Modding fora. Topics omtrent modificaties horen niet thuis in de SA fora, grof taalgebruik trouwens ook niet. Let daar in het vervolg op. Ik zal dit topic verplaatsen naar de Modding fora. Je kan verplaatste topics eenvoudig terugvinden via je eigen profiel. Reageren
Beagle Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Je moet gewoon IMGTool downloaden, en dan handmatig de Mods herstellen. GTA3.img Openen, naar je mods zoeken met CTRL + F, Rechtsklik Replace, zoeken naar je orgineel. Dit doe je dan met alle mods en klaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.