Ymosky Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Type: Banner Stijl: Eenvoudig, strak Grootte: 400 x 150 Afbeelding: zie bijlage Tekst: Rand: Ja, dunne rand, kleur: #868686 Kleuren: Achtergrond: #8DC518 en #A3E21D (groen) #919191 (grijs) Tekst: #ffffff (wit) Render (optioneel): Extra Ik heb de banner nodig voor op een eigen site, gewoon iets vrolijks, met vooral de kleuren groen zoals hierboven aangegeven, daarnaast wat van het grijs erin verwerken. Hij moet leuk zijn, maar niet al te druk, het gaan tenslotte voornamelijk om de tekst, die moet opvallen. De afbeelding die in de bijlagen staat mag je gebruiken, maar het hoeft niet. Ik moet zelf tekst in de banner kunnen zetten. (die varieert namelijk) 2 mogelijkheden: - Ik heb Adobe Photoshop CS3 Extended, als je wilt het bestand als een .psd of .pdd file uploaden. zodat ik zelf de tekst kan aanpassen. - Als dat niet kan, dus als je andere programma's gebruikt oid, graag 2 banners plaatsen. 1 met een voorbeeldtekst erin en 1 zonder. Ik zal dan zelf de tekst plaatsen en het voorbeeld gebruiken. Veel succes, en bij voorbaat dank voor de moeite! groetjes, Ymosky
Ymosky Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) Iemand? het kan nooit moeilijk zijn.... maar ik kan het niet Bewerkt: 22 november 2008 door Ymosky
Ice Banana Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Geef ik wel een kansje Edit: Tegen vanavond heb je hem, als dat OK is. Bewerkt: 22 november 2008 door Ice Banana
Ymosky Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Oke, alvast bedankt voor de moeite!
Ice Banana Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Preview; PSD Download link; >Klik< Hope you like it. Als je wilt kan er nog aan veranderd worden. Ik hoop dat deze aan je eisen voldoen .
Ymosky Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik ben helemaal tevreden! IB, bedankt voor de moeite topic kan wat mij betreft op "Voltooid"
Recommended Posts