1974 Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 (bewerkt) (Er volgen er nog meer, want ze zijn nog niet helemaal af). Bewerkt: 11 november 2008 door 1973 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik ga even deze raten want deze vind ik gewoonweg de mooiste Je hebt hier lijkt wel meer aandacht aan besteeds dan bij de andere. Alleen snap ik neit wat de auto ermee te maken heeft. Hoewel de auto best mooi is Het kleurgebruik is echt heel goed. Je wisselt niet zo van kleuren, maar toch genoeg om het niet eentonig te maken. Dat maakt het zo mooi. De pistolen zien er ook goed uit. Wat ik eht prachtig gedaan vind e wat ik bij dat auto'tje een beetje mis zijn de Schaduwen. Die zijn er echt mooi ingezet. 9/10 Reageren
1974 Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik ga even deze raten want deze vind ik gewoonweg de mooiste Je hebt hier lijkt wel meer aandacht aan besteeds dan bij de andere. Alleen snap ik neit wat de auto ermee te maken heeft. Hoewel de auto best mooi is Het kleurgebruik is echt heel goed. Je wisselt niet zo van kleuren, maar toch genoeg om het niet eentonig te maken. Dat maakt het zo mooi. De pistolen zien er ook goed uit. Wat ik eht prachtig gedaan vind e wat ik bij dat auto'tje een beetje mis zijn de Schaduwen. Die zijn er echt mooi ingezet. 9/10 De laatste zijn gebaseerd op Twisted Metal karakters, dus vandaar de auto,s. Reageren
Arthis Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Erg mooi, 1973. Leuk dat je ook eens wat variatie aan brengt in je werk. Ik ben namelijk wel uitgekeken op die Yuck. Je ziet dat je vorderingen maakt, het begint er steeds realistischer uit te zien Zo maak je nu bijvoorbeeld een dubbele schaduw wat een erg cool effect geeft en dat schept ook diepte. Verder wil ik even zeggen dat bij het middelste plaatje je schaduw niet helemaal klopt Je zou ook wat werk kunnen verkleinen en in je handtekening kunnen zetten. KIU! (echt doen hè ) Reageren
1974 Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) Erg mooi, 1973. Leuk dat je ook eens wat variatie aan brengt in je werk. Ik ben namelijk wel uitgekeken op die Yuck. Je ziet dat je vorderingen maakt, het begint er steeds realistischer uit te zien Zo maak je nu bijvoorbeeld een dubbele schaduw wat een erg cool effect geeft en dat schept ook diepte. Verder wil ik even zeggen dat bij het middelste plaatje je schaduw niet helemaal klopt Je zou ook wat werk kunnen verkleinen en in je handtekening kunnen zetten. KIU! (echt doen hè ) Je mag uit gekeken zijn Op YUCK, maar ik blijf addicted, Yin (Het Roze Figuur) vind ik ook leuk. Bewerkt: 12 november 2008 door 1973 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 *plaatje* *Hele lap text* De laatste zijn gebaseerd op Twisted Metal karakters, dus vandaar de auto,s. Ik vind de allerlaatste auto meer op een van de auto's uit Carmageddon lijken. Reageren
1974 Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik vind de allerlaatste auto meer op een van de auto's uit Carmageddon lijken. Echt, want hij is toch gebaseerd op deze. Zijn wagen is wel niet helemaal goed gelukt, maar die schuim bek wel. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik vind de allerlaatste auto meer op een van de auto's uit Carmageddon lijken. Echt, want hij is toch gebaseerd op deze.*screen* Zijn wagen is wel niet helemaal goed gelukt, maar die schuim bek wel. Ik dacht dat die in Carmageddon zat. Duidelijk vergist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.