weaponmr Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 ik heb al 50 uur gespeeld en ben pas op 60%, gewoon de hele tijd rondrijden en mensen neerschieten of achtervolgingen door de politie.
Kekutex Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ja idd alle cut scenes skippen sommige zijn wel leuk om ff te kijken... mja wrom 2x kijken als ik al gezien heb:D Dus conclusie: Ja het is makkelijk haalbaar in minder dan 30 uur zonder enkele cheats Laters,
Sentasi Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Ik had de storyline in 13 uur en 35 minuten, constant missie's doen, zo veel mogelijk gebruik maken van taxi's en geen cutscenes kijken
-Simon- Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Ik heb er ongeveer 17 uur over gedaan en toen was story klaar:DGewoon non stop gamen en alleen maar taxi's nemen... is goed te doen hoor Laters, En die cutescenes skippen Cut Scenes skippen hoeft niet! Als je ze gewoon kijkt, kan het ook nog! Ik heb ze allemaal gekeken, en in 18 uur uitgespeeld! Nogmaals, Succes!
Kekutex Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik heb er ongeveer 17 uur over gedaan en toen was story klaar:DGewoon non stop gamen en alleen maar taxi's nemen... is goed te doen hoor Laters, En die cutescenes skippen Cut Scenes skippen hoeft niet! Als je ze gewoon kijkt, kan het ook nog! Ik heb ze allemaal gekeken, en in 18 uur uitgespeeld! Nogmaals, Succes! O ok wist ik nie ... mja had er ook geen zin om 2x naar te kijken:P
Little Jacob Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Ik ben nu ook bezig met dit, ik zit nu op de 11 procent in 1:30, ik heb hem nu al 2x uitgespeeld maar gewoon langzaam en nu ga ik voor deze trophie.
wupie Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 ik heb hem eindelijk gehaald in 29 uur en12 minuten dat was echt op het nippertje
Little Jacob Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Wow inderdaad Ik zit nu op de 43 procent in ongeveer 8:30
Mikey cool6 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) ik ben er nu net ook mee bezig, ben net klaar met Pegeronio's Pride en ben nog maar 7 uurtjes bezig ;-) zal ik het halen? dat was dus sarcastisch bedoeld[/font] voor de mensen die het ook willen halen: ga naar wikigta -> Gta IV -> missieoverzicht en doe voor de zekerheid alleen de hoofdmissie's! BELANGRIJKE EDIT vergeet niet de missie Babysitting! die heb je volgens Wikigta niet nodig, maar is dus wel zo, je hebt hem nodig voor Dining Out Bewerkt: 25 november 2008 door Mikey cool6
cj101 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Zou je eigenlijk eventueel na de eerste missie saven en dan een trophie doen en dan de savegame herladen want de trophie blijft toch gewoon? Dan kun je liberty city minute alsnog halen of kan dat niet? Dan kun je daar voor nog even bijvoorbeeld one mans army halen als de bruggen nog gesloten zijn(is makkelijker)?
Hanneswasco Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Zou je eigenlijk eventueel na de eerste missie saven en dan een trophie doen en dan de savegame herladen want de trophie blijft toch gewoon?Dan kun je liberty city minute alsnog halen of kan dat niet? Dan kun je daar voor nog even bijvoorbeeld one mans army halen als de bruggen nog gesloten zijn(is makkelijker)? Dit kan inderdaad. Zo heb ik het zelf ook gehaald. De helft van de trophies die ik gehaald heb zijn nooit opgeslagen geweest op m'n savegame, maar ik heb ze toch gehaald. ^^
Little Jacob Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Heb de trophie nu binnen met 16 uur
gta master 1 Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 en als je een beetje gaat rond klooien (achtervolgingen, hard rijden enz.) gewoon niet opslaan ;p
End Of The Riot Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ik heb hem ehaald in 11u 30lin. Maar ik heb wel gecheat. :$
SummerBase Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Het antwoord is al gegeven en de persoon heeft de Trophie behaald. Het is dus niet nodig om te vertellen in hoeveel uur iedereen hem heeft uitgespeeld.
Recommended Posts