ikt Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Gewoon relaxed uitspelen en daarna met een rotsnelheid door het spel spelen. Je redt het wel in een kleine 15 uur als je alles skipped. Een spel gehaasd de eerste keer uitspelen is niet leuk. Bewerkt: 29 november 2008 door ikt
wupie Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Gewoon relaxed uitspelen en daarna met een rotsnelheid door het spel spelen. Je redt het wel in een kleine 15 uur als je alles skipped. Een spel gehaasd de eerste keer uitspelen is niet leuk. nee maar het op de laaste 20 minuten aan laten komen is ook niet leuk zoals ik deed de eerste keer
Ingmar2811 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Ik heb er ongeveer 17 uur over gedaan en toen was story klaar:DGewoon non stop gamen en alleen maar taxi's nemen... is goed te doen hoor Laters, juist! taxi's zijn erg handy.. ik zit nu op 19.48 uur en ben bij de laatste missie (one last thing) dus nog 3 missies te gaan denk dat het binnen 21 uur wel haalbaar moet zijn om de story uit te spelen. heb niet vanaf het begin echt haast gemaakt, ook een beetje side missies etc. gedaan. denk dat er nog wel 2 uurtjes af te snoepen zijn. ik vind die 17 uur wel knap! die hard:D ben het spel opnieuw begonnen vanwege de trophies, omdat die niet met oude savegames compatible waren. hulde ps3 trophies!
zezima0014 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 De missie A Dish Served Cold (Revenge) en Out Of Commision zijn normaal gezien de langste! Enkele tips: 1. Niet op je geld besparen, alle wapens kopen die je kunt! 2. Je ring helemaal vol doen (health + armor) 3. Probeer eerst op een andere savegame je rij skills te testen en te trainen, want in Out of Commision, moet je vaak in tegengestelde richting op de snelweg rijden. 4. Ook op een andere savegame je skill in schieten trainen. 5. Als er nog maar een paar vijanden over zijn, gewoon vollenbak (lol) doorlopen, en niet op ze letten (tenzij je niet veel leven meer hebt). Daarmee win je soms wel 10 minuten, en kunnen in sommige gevallen goed zijn. 6. Gewoon je best doen! Ik ben bezig het helemaal opnieuw te doen, maar de vorige keer heb ik de missie A Dish Served Cold gehaald in 1 uur! Letterlijk! Maae ik was nog niet echt goed op gta iv
End Of The Riot Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 De missie A Dish Served Cold (Revenge) en Out Of Commision zijn normaal gezien de langste! Enkele tips: 1. Niet op je geld besparen, alle wapens kopen die je kunt! 2. Je ring helemaal vol doen (health + armor) 3. Probeer eerst op een andere savegame je rij skills te testen en te trainen, want in Out of Commision, moet je vaak in tegengestelde richting op de snelweg rijden. 4. Ook op een andere savegame je skill in schieten trainen. 5. Als er nog maar een paar vijanden over zijn, gewoon vollenbak (lol) doorlopen, en niet op ze letten (tenzij je niet veel leven meer hebt). Daarmee win je soms wel 10 minuten, en kunnen in sommige gevallen goed zijn. 6. Gewoon je best doen! Ik ben bezig het helemaal opnieuw te doen, maar de vorige keer heb ik de missie A Dish Served Cold gehaald in 1 uur! Letterlijk! Maae ik was nog niet echt goed op gta iv Als die niet lukt dan zou ik gewoon mijn savegame terug laden dan heb je geen tijd verspilt.
zezima0014 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 De missie A Dish Served Cold (Revenge) en Out Of Commision zijn normaal gezien de langste! Enkele tips: 1. Niet op je geld besparen, alle wapens kopen die je kunt! 2. Je ring helemaal vol doen (health + armor) 3. Probeer eerst op een andere savegame je rij skills te testen en te trainen, want in Out of Commision, moet je vaak in tegengestelde richting op de snelweg rijden. 4. Ook op een andere savegame je skill in schieten trainen. 5. Als er nog maar een paar vijanden over zijn, gewoon vollenbak (lol) doorlopen, en niet op ze letten (tenzij je niet veel leven meer hebt). Daarmee win je soms wel 10 minuten, en kunnen in sommige gevallen goed zijn. 6. Gewoon je best doen! Ik ben bezig het helemaal opnieuw te doen, maar de vorige keer heb ik de missie A Dish Served Cold gehaald in 1 uur! Letterlijk! Maae ik was nog niet echt goed op gta iv Als die niet lukt dan zou ik gewoon mijn savegame terug laden dan heb je geen tijd verspilt. Ja dat weet ik hoor, maar alvast bedankt voro de tip Maar Ik had die missie 5 keer moeten doen voor ik ze haalde, dus heb ik verder gewoon gespeeld (btw, ik heb story uitgespeeld in 33 uur )
fritsjr Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Het is al een tijdje geleden, maar ik heb hem rond 16 november gehaald....in 29 uur......dus het was wel te doen.
Arjen Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Het is al een tijdje geleden, maar ik heb hem rond 16 november gehaald....in 29 uur......dus het was wel te doen. Hehe ik ook zoiets. 28 uur en 30 minuten ongeveer. 't Geluk is met de dommen.
GTAFreak007 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Ik deed het in 17 uur =D En heb ondertussen al 35 uur achter de rug Gewoon veel lol En heb um op PC en binnekort speel ik die ook uit Gratzz
Equalizer Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Stel: Ik speel alle storyline-missies in één ruk onder de 30 uur uit. Dan heb ik de Trophy/Achievement gehaald. Maar krijg je dan geen problemen met de rest van het spel? Ik ben bijvoorbeeld bang dat je vriendenkring afhaakt, waardoor ik die andere Trophy/Achievement niet kan halen. En stel dat je een spel overwrite (op dezelfde game slot dus), blijven de trophys/Achievements die ik in het oude spel behaald heb dan wel in mijn gallerij aanwezig? Alvast bedankt.
Hanneswasco Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Stel: Ik speel alle storyline-missies in één ruk onder de 30 uur uit. Dan heb ik de Trophy/Achievement gehaald.Maar krijg je dan geen problemen met de rest van het spel? Ik ben bijvoorbeeld bang dat je vriendenkring afhaakt, waardoor ik die andere Trophy/Achievement niet kan halen. En stel dat je een spel overwrite (op dezelfde game slot dus), blijven de trophys/Achievements die ik in het oude spel behaald heb dan wel in mijn gallerij aanwezig? Alvast bedankt. Normaal zullen je vrienden er geen last van hebben, want je kan gewoon hun vraag om iets te doen accepteren en daarna de plannen annuleren. Dan zal er namelijk geen like factor af gaan. Als je je spel overwrite zal er ook niets gebeuren met je Trophies/Achievements. Deze blijven gewoon staan.
Biocount Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Is heel makkelijk tehalen!.. heb er op de ps3 2x 11 uur over gedaan om hem uit tespelen. (2x uitgespeelt dus) Bewerkt: 17 december 2008 door Biocount
headbanger007 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 héhé, al die tijd, ik speel gewoon op mijn gemak. Af en toe es een ruitje uitknallen en sterren krijgen van de flikken geen haast bij mij hoor lol. As long as I enjoy my money é
Equalizer Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Dit was de laatste van de niet-online Trophies die ik nog niet had, tot vandaag. In totaal 13 uur over gedaan. Dat maakt 67% van de Trophies Nu de online Trophies nog
gemertenaar Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Alle trophies zijn te behalen op 1 savegame, let wel op dat je romans cab trophie unlocked voordat je in storyline de keuze maakt om hem te laten doodgaan. Als je voor die andere optie kiest kan je wel alles op 1 savegame halen. En anders die laatste op nieuwe savegame doen, heb ik ook gedaan duurde me 3 uurtjes en klaar. héhé, al die tijd,ik speel gewoon op mijn gemak. Af en toe es een ruitje uitknallen en sterren krijgen van de flikken geen haast bij mij hoor lol. As long as I enjoy my money é Er zijn ook mensen die kicken erop om alles zo snel mogelijk in een korte tijd te halen.. Bewerkt: 20 januari 2009 door gemertenaar
Recommended Posts