Jump to content

30 uur liberty story trophie

Recommended Posts

Geplaatst:
héhé, al die tijd,

ik speel gewoon op mijn gemak. Af en toe es een ruitje uitknallen en sterren krijgen van de flikken :)

geen haast bij mij hoor lol. As long as I enjoy my money é :)

Er zijn ook mensen die kicken erop om alles zo snel mogelijk in een korte tijd te halen.. :bonk:

Ik neem de tijd hoor :puh: Ik ben nu al bij 13 uur en ben pas bij ''Final Destination'' :duh: Komt omdat ik eerst alles van GTA IV wou ontdekken (en mijn broer die steeds met de Annihilator wil vliegen ^^)

• Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• fritsjr

6

• End Of The Riot

4

• wupie

4

• -Simon-

3

Geplaatst:

Neem Taxi's.

Als je doodgaat bij een missie start de Savegame opnieuw.

Gebruik Autosave. Als je dan een missie dicht bij een van je huizen hebt spwan je daar weer.

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Mijn vriend zit op 50% en hij mag er nog 15 uur over doen :D een echte gamenerd dus :puh:

Waarom zou je hem zo snel uitspelen je moet van de missies genieten :tu:

Bewerkt: door StannieB12
Geplaatst:

De trophie/achievement is makkelijk te halen in 30 uur ik had het in 21 uur gehaald met filmpjes bekijken, maar ik ging alleen maar met de taxi reizen verder deed ik niks als ik naar de missies ging.

Oja, doe die trophie pas na als je storie uit hebt gespeeld dan weet je sommige dingen nog :puh: en dan hoef je geen tijd te verliezen.

Zo heb ik het gedaan dan in de 2de keer de achievement halen

Geplaatst:
Niet nodig om nou over te beginnen. Was al een topic over.

Dat er over dit onderwerp al een topic was? Dit topic komt uit november 2008 hoor, was er toen al dan een topic over...

Geplaatst:

ik denk dat je het zeker haalt kem de story line uitgespeeld op minder dan 14 uur dus ja....

Geplaatst:

Ik denk dat die trophy geen enkel probleem zal zijn. Een vriend van mij is echt té rustig en langzaam, en zelfs hij heeft het op zn gemakje gehaalt. Je hebt echt tijd zat.

Geplaatst:
ik denk dat je het zeker haalt kem de story line uitgespeeld op minder dan 14 uur dus ja....

Gamenerdjehad hem in 18 uur ofzo, maar ik kloot veel te veel :dans:

Geplaatst:

Ik had hem binnen 15.5uur uitgespeeld.. het is dus makkelijk haalbaar !

Succes ! :tu:

Geplaatst:
Het kan ook een Achievement zijn :puh:

En wat bedoel je daarmee. xD :7

Maar serieus ik snap je post niet. :S

Geplaatst:

Ik zit nu op 50% en 15 uur (makkelijk haalbaar dus),

PS: ik zou het geen 30 uur doen maar 20 of 25 (dan is het een echte uitdaging) ^_^

Geplaatst:

Dit topic is ondertussen al vijf maanden oud, en de topicstarter heeft al lang antwoord op z'n vraag gekregen. Dit topic krijgt een slotje, want dit wordt eerder een topic waarin iedereen vertelt hoe snel hij de storyline heeft uitgespeeld...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...