TheRealBest999 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Bestaat er een garage bij Vice City? Zo ja, kan iemand me dan vertellen hoe ik er aan kom? Reageren
Basssss Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Bestaat er een garage bij Vice City? Zo ja, kan iemand me dan vertellen hoe ik er aan kom? Geef wat meer informatie. Wat voor garage bedoel je? Een garage waar je auto's kunt opslaan? Eéntje waar je auto's kunt repareren of een autoshowroom? Reageren
TheRealBest999 Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Opslaan Reageren
vice Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Er zijn vrij veel garages en die vind je hier(op Wikigta) http://nl.wikigta.org/wiki/Safe_houses_%28GTA_Vice_City%29 . Kijk eens rond bij de safe houses(en bedrijven eventueel). Parkeer je auto's erin, sla het spel op en als je later terug komt vind je je auto weer terug in de garage waar je hem hebt geplaatst. Reageren
TheRealBest999 Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) ik kan geen van die huizen vinde! edit Yes! Gevonden en gekogt thnx voor die site! Bewerkt: 19 november 2008 door TheRealBest999 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.