Jump to content

Vraagje!


TheRealBest999

Recommended Posts

Je hebt de Packer, maar naar mijn mening kan je daarmee geen auto's optillen, volgens mij is het ook niet mogelijk om andere auto's te vervoeren in GTA: VC

De Packer kan je hier vinden. ;)

Met de Packer kun je géén auto's meenemen achterop. Door de engine van Vice City zullen de auto's van elkaar afglijden, en zal het dus niet lukken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt de Packer, maar naar mijn mening kan je daarmee geen auto's optillen, volgens mij is het ook niet mogelijk om andere auto's te vervoeren in GTA: VC

De Packer kan je hier vinden. ;)

Met de Packer kun je géén auto's meenemen achterop. Door de engine van Vice City zullen de auto's van elkaar afglijden, en zal het dus niet lukken. :)

Dat zei ik toch ook? "Naar mijn mening kan je daar geen auto's mee optillen". ;) Misschien dat jij hem verkeerd begreep omdat ik "optillen" in plaats van "meenemen" zei. :)

Maar bedankt voor je waarschuwing. :)

Link to comment
Delen op andere websites

In het kort komt het er gewoon op neer dat er nog geen voertuigen zijn waarmee je andere voertuigen mee kunt nemen. Dit is pas voor het eerst in GTA San Andreas waarbij je andere voertuigen mee kunt slepen of in één missie met een heli optillen. In Vice City is dit helaas nog niet mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vice city ook en er is daar een mod voor.

Kweet alleen niet meer welek.

Oja als je goed kijkt naar de packer zijn die achterste dingen( die staven ofso) afgezaagd dat staat ook vermeld ergens.

In san andreas zijn die dingen niet afgezaagd en kan je de verdieping ( ja zo zeg ik dat ) wel omhoog doen.

Begrijp alleen niet waarom ze er af gezaagd zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...