Jump to content

De phoenix


GT-Aap

Recommended Posts

Ik heb hem in totaal 1x zien rijden in de buurt van Denise (LV), maar als je er zelf in rijd zie je ze ook veel vaker rijden. :)

Ok, ik rijd ook vaak in een gespawnde Phoenix rond omdat ik hem gemod heb, maar ik zie ze nooit rijden.

En als ze wel rondrijden, doen ze dat duz maar heel heel heel soms?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hij rijd wel degelijk rond. Maar bij elk spel kan dit verschillend zijn+tijden dat je speelt. SA gebruikt gewoon Random auto's en volgens mij staat de Phoenix daar gewoon tussen. Waarschijnlijk wel met een mindere populatie gewoon.

Maar toen ik een mod had voor de Phoenix kwam ik mijn mod wel eens tegen op de weg dus daaruit mijn agument dat hij er wel degelijk is. Een mod verandert niet de populatie van de auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hij rijd wel degelijk rond. Maar bij elk spel kan dit verschillend zijn+tijden dat je speelt. SA gebruikt gewoon Random auto's en volgens mij staat de Phoenix daar gewoon tussen. Waarschijnlijk wel met een mindere populatie gewoon.

Maar toen ik een mod had voor de Phoenix kwam ik mijn mod wel eens tegen op de weg dus daaruit mijn agument dat hij er wel degelijk is. Een mod verandert niet de populatie van de auto.

Wat bedoel je met tijden?

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik rijd ook vaak in een gespawnde Phoenix rond omdat ik hem gemod heb.

Zeker dat je de Phoenix in KITT hebt gemod? :7

Hehe.... hoe raad je het...

Dat had ik eerst wel, maar ik zag hem NOOIT ergens rijden.

Nu heb ik een gewone Pontiac Firebird uit '77 ervoor in de plaats gezet, maar die zie ik ook nooit rijden.

Ik denk dat ik Kitt dus weer terug ga doen voor de Phoenix en de Firebird voor een van de Hotring Racers.

Link to comment
Delen op andere websites

Alhoewel de Phoenix nergens een vaste Spawnplaats heeft, is het kinderspel om 'm te bemachtigen. Volg deze stappen:

- Begin de race San Fierro Hills.

- Deze race start je met een Phoenix.

- In plaats van de race te rijden, rij je naar 1 van je Safe Houses.

- Zet de Phoenix in je garage.

- Nu wacht je tot de race mislukt(30 seconden ongeveer).

- De race is mislukt, je wordt terug gespanwd naar de plek waar je de San Fierro Streetraces kan starten.

Succes. ^_^

Edit: Als je het spel op de PC speelt, is er nog een mogelijkheid. :7

- Installeer een Carspawner.

- Zoek de auto Phoenix in je Spawnlijst.

- Klik erop.

- Hij spawnt nu voor je neus.

@ hieronder: Ow sorry, ik heb je vraag verkeerd gelezen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Alhoewel de Phoenix nergens een vaste Spawnplaats heeft, is het kinderspel om 'm te bemachtigen. Volg deze stappen:

- Begin de race San Fierro Hills.

- Deze race start je met een Phoenix.

- In plaats van de race te rijden, rij je naar 1 van je Safe Houses.

- Zet de Phoenix in je garage.

- Nu wacht je tot de race mislukt(30 seconden ongeveer).

- De race is mislukt, je wordt terug gespanwd naar de plek waar je de San Fierro Streetraces kan starten.

Succes. ^_^

Edit: Als je het spel op de PC speelt, is er nog een mogelijkheid. :7

- Installeer een Carspawner.

- Zoek de auto Phoenix in je Spawnlijst.

- Klik erop.

- Hij spawnt nu voor je neus.

Ik weet het. Het ging me er niet om hoe ik hem zelf kreeg, maar het leek me wel mooi om ze zelf rond te zien rijden. Toch bedankt voor de tips :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Excuseer, in mijn eerste post zei ik "dat ik heb vaak in de buurt van Denise (LV) zag rijden", dat moet natuurlijk in de buurt van Millie Perkins zijn. Excuseer! Ik plaats een nieuwe post omdat je mijn eerste misschien niet meer leest en in de buurt van Denise gaat zoeken, nogmaals mijn excuses..

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Excuseer, in mijn eerste post zei ik "dat ik heb vaak in de buurt van Denise (LV) zag rijden", dat moet natuurlijk in de buurt van Millie Perkins zijn. Excuseer! Ik plaats een nieuwe post omdat je mijn eerste misschien niet meer leest en in de buurt van Denise gaat zoeken, nogmaals mijn excuses..

Ik had het al door, toch bedankt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...