jeffcoboy Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Hallo. Het is net uit met denise nadat ik een auto heb laten ontploffen waar zij inzat. Hoe kan je nu een ander lief zoeken?? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Lang leve wiki! http://nl.wikigta.org/wiki/Dates_(GTA_San_Andreas) Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Lang leve wiki! http://nl.wikigta.org/wiki/Dates_(GTA_San_Andreas) Als ik daar heen ga dan is er niets te zien. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Als je hem niet heb gesaved, is er niks aan de hand. Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Als je hem niet heb gesaved, is er niks aan de hand. Wat bedoel je? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Als je hem niet heb gesaved, is er niks aan de hand. Wat bedoel je? Als je niet gesaved hebt, ben je Denise niet kwijt en kun je gewoon verder met haar. Heb je wel gesaved, dan jammer. Reageren
Jay; Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Als ik daar heen ga dan is er niets te zien. Wat is 'daar'? Enige duidelijkheid is in principe niet te veel gevraagd. Sommige vriendinnen kun je alleen maar krijgen na het voltooien van een bepaalde missie, kijk eens of dat niet dwars ligt voordat je naar een locatie gaat. Als je hem niet heb gesaved, is er niks aan de hand. Wat bedoel je? Hij bedoelt dat als je niet hebt gesaved na het vermoorden van Denise, er helemaal niets aan de hand is. Je kunt namelijk gewoon je laatste savegame opnieuw laden en het incidentje met Denise heeft nooit plaatsgevonden. Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Hij bedoelt dat als je niet hebt gesaved na het vermoorden van Denise, er helemaal niets aan de hand is. Je kunt namelijk gewoon je laatste savegame opnieuw laden en het incidentje met Denise heeft nooit plaatsgevonden.Ah ja, OK. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.