Daan013 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Zoals de titel al zegt: De CD's worden niet meer gelezen als ik ze erin doe, er staat ook geen disk bij Computer (of Mijn Computer). De enige cd die gelezen kon worden was GTA Vice City, raar maar waar . Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik en mijn vader weten er geen raad mee , hij opent trouwens wel gewoon als ik bij Computer uitwerpen klik . Alvast bedankt, Daan Reageren
.Senne Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 je moet ergens bij systeembeheer je schijven eens uitschakelen, en dan heropstarten, waar inschakelen en desnoods nog eens opstarten. dan herinstalleert windows standaard de hardware die nodig is voor het afspelen van cd/dvd. ik weet wel niet meer juist waar het staat, maar ergens bij systeembeheer. probeer het eens, zou ik zeggen. Reageren
Daan013 Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) je moet ergens bij systeembeheer je schijven eens uitschakelen, en dan heropstarten, waar inschakelen en desnoods nog eens opstarten. dan herinstalleert windows standaard de hardware die nodig is voor het afspelen van cd/dvd. ik weet wel niet meer juist waar het staat, maar ergens bij systeembeheer. probeer het eens, zou ik zeggen. Je bent te onduidelijk... Graag preciezer. Kan iemand anders mij helpen? Ik heb nu gemerkt dat de cd-roms het wel doen, alleen de dvd-roms niet (DVD's, games) kan iemand alsjeblieft helpen? Edit: Ohh sh!t sorry voor dubbelpost Bewerkt: 12 november 2008 door Thundercover Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Misschien iets met de disc lezer? Reageren
Sentasi Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Krijg je toevallig in apparaatbeheer, bij de eigenschappen van je cdrom speler, code 39? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.