Jump to content

Help Mij!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil de auto zijn snelheid veranderen bij Vice City maar ben helemaal nieuw. Eerste keer dat ik mod en ik heb die programma ofzo niet kan iemand mij helpen? Ik weet niet of dit wel de goede forum is maar ik deed het maar!

Bewerkt: door TheRealBest999

Ik zal je ermee helpen.

Download eerst IMG Tool 2.0

Open IMG Tool en klik dan op 'File' en dan 'Open'. (Ctrl+L)

Ga naar je game pad: *:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City\Models\gta3.img en open het bestand 'gta3.img'. (*=je lokale schijf)

Dan zit er in je gedownloade auto een TXD en een DFF file.

Druk op 'Edit' (F2) en dan 'Find' en type de naam in van het DFF of het TXD file. (BV: 'infernus.txd' of 'infernus.dff')

(die '' tekens niet)

dan als het bestand in IMG Tool is geselecteerd, druk dan op 'Commands' en dan 'Replace'.

Als de gedownloade bestanden ingepakt zijn in RAR of ZIP, pak de DFF en TXD file uit op het bureaublad bijvoorbeeld. Dan bij replace, zoek het uitgepakte bestand op. Zorg wel dat als je een DFF file hebt gezocht dat je dan wel het DFF file selecteerd bij replace. Hetzelfde met het TXD bestand.

Doe dit hetzelfde met het andere bestand. Nu heb je een TXD en een DFF bestand vervangen met 2 uit het spel als het goed is. Nu staat je auto erin :tu:

EDIT: Je kunt ook auto's die voor gta sa zijn gemaakt erin zetten.

Veel succes ermee. :D Voor auto's klik hier.

**** al mijn zoveelste fout, voor de snelheid weet ik niet :puh:

Bewerkt: door Wraaker

Je kan een auto sneller laten rijden door naar je gta vice city map te gaan, en dan naar de datamap: ...\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data

dan open je handling.CFG

waarschijnlijk krijg je een melding dat windows het bestand niet herkend, klik op programma zoeken en selecteer: Kladblok (of een ander tekstverwerking programma).

als je het bestand geopend hebt dan zoek je de auto op waarvan je de snelheid wil veranderen (klik op Ctrl+F of ga naar Bewerken > zoeken, type de naam van de auto in).

ik neem als voorbeeld de auto BLISTA, de lijn ziet er dan zo uit:

BLISTA 1900.0 2.1 5.5 1.9 0.0 0.0 0.2 70 0.8 0.75 0.54 5 170.0 20.0 F P 7.0 0.65 0 30.0 1.4 0.11 0.2 0.8 20000 0.25 -0.15 0.5 0.0 2 0 1

de cijfers in het rood is de maximale snelheid in km/h.

als je goed kijkt staat er helemaal bovenaan letters bovenaan, N is de velocity, wat de snelheid is.

Veel Suc6 :cya:

Edit: zorg dat het bestand niet de eigenschap: alleen-lezen heeft!

Edit2: @Hieronder dat zeg ik

als je goed kijkt staat er helemaal bovenaan letters bovenaan, N is de velocity, wat de snelheid is.
Bewerkt: door BC7
Geplaatst:

ja, klopt alleen is er nog een makkelijkere manier om te vinden welke van de snelheid is:

stel je hebt dit:

ADMIRAL			1650.0 2.0 4.9 1.5 0.0 0.0 -0.05 75  0.85 0.80 0.51 5 165.0 22.0 F P 8.5   0.52 0 30.0  1.2  0.15 0.2  0.56 35000 0.27 -0.19 0.5  0.55		8002		0  1

dan staat als je naar boven scrolt ergens

a b c enz.

dan staat de snelheid onder de letter n

Geplaatst:
ja, klopt alleen is er nog een makkelijkere manier om te vinden welke van de snelheid is:

stel je hebt dit:

ADMIRAL			1650.0 2.0 4.9 1.5 0.0 0.0 -0.05 75  0.85 0.80 0.51 5 165.0 22.0 F P 8.5   0.52 0 30.0  1.2  0.15 0.2  0.56 35000 0.27 -0.19 0.5  0.55		8002		0  1

dan staat als je naar boven scrolt ergens

a b c enz.

dan staat de snelheid onder de letter n

Ik geloof dat jij het nu over SA hebt...

2 Niet nuttige posts achter elkaar :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...