JobH. Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 quadcore lijkt me een beetje onzin heb nog nooit een spel gezien die een quadcore nodig heeft. Bij die testen komt gta iv bij mij over het minimum tot ongeveer het midden, de recomanded requirments haal ik dus niet. Maar bij crysis kreeg ik dezelfde uitslag terwijl ik die ook gewoon op de hoogste settings kan spelen. En mocht het toch anders zijn dan zien we het wel dan is gta iv de eerste game die een quadcore nodig heeft om perfect te kunnen runnen. Ik heb ook net zo'n test gedaan, en haalde het minimum wel. Maar ik had nog wel lager dan de helft. Maarja zo'n test zegt dus niet alles Reageren
JobH. Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ik heb net zo'n test gedaan, maar dar kom ik maar net langs die minimale vereisten. Dat betekend dus dat de game er niet mooi uit zal zien bij mij? Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Kom je niet tot minimum --> geen IV voor jouw Kom je over minimum --> GTA IV op low Kom je ergens tussen minimum en recommended --> GTA IV op medium Kom je op/over recommended --> GTA IV op high Kom je ver over recommended --> GTA IV op Very high Kom je heel ver over recommended --> GTA IV op Very High met Anti Aliasing Maar ik denk dat we allemaal met elkaar eens zijn dat de systeemeisen buitengewoon hoog zijn. Je hebt echt een goede PC nodig en met je Aldi PC kun je het gewoon echt wel vergeten. Dus JobH: Je kunt op low spelen. Mischien met een paar dingen ofzo nog wel op medium. Bewerkt: 13 november 2008 door Sprunk Reageren
JobH. Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Kom je niet tot minimum --> geen IV voor jouwKom je over minimum --> GTA IV op low Kom je precies tussen minimum en recommended --> GTA IV op medium Kom je over recommended --> GTA IV op high Kom je ver over recommended --> GTA IV op Very high Kom je heel ver over recommended --> GTA IV op Very High met Anti Aliasing Maar ik denk dat we allemaal met elkaar eens zijn dat de systeemeisen buitengewoon hoog zijn. Je hebt echt een goede PC nodig en met je Aldi PC kun je het gewoon echt wel vergeten. owke bedankt Reageren
jeromegtafan Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 ik heb een intel duo core 2 e8500 3,16 Ghz 3,17 Ghz 2,00 GB of ram physical address extension ofzo en een grafishe kaart nvidia 9600gt (nog niet overgeclocked)moet vast wel lukken lijkt me Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Enigste mogelijkheid die ik weet is als een missie telkens niet lukt dat je dan boos word en zelf je hardware kapot slaat, maar voor de rest: ik verwacht niet dat dit gaat gebeuren, op de ps3 waren er volgens mij soms wel wat problemen maar voor de pc, denk ik van niet. Reageren
jeromegtafan Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Kom je niet tot minimum --> geen IV voor jouwKom je over minimum --> GTA IV op low Kom je ergens tussen minimum en recommended --> GTA IV op medium Kom je op/over recommended --> GTA IV op high Kom je ver over recommended --> GTA IV op Very high Kom je heel ver over recommended --> GTA IV op Very High met Anti Aliasing Maar ik denk dat we allemaal met elkaar eens zijn dat de systeemeisen buitengewoon hoog zijn. Je hebt echt een goede PC nodig en met je Aldi PC kun je het gewoon echt wel vergeten. Dus JobH: Je kunt op low spelen. Mischien met een paar dingen ofzo nog wel op medium. dat zal vast wel mee vallen want bij crysis zat ik tussen minimum en recommended in en kon ik em gewoon op de hoogste settings spelen dit had ik met gta iv op een andere test http://img34.picoodle.com/img/img34/3/11/1...edm_6fef818.png maarja ik zie het vanzelf wel als hij uit is Bewerkt: 13 november 2008 door jeromegtafan Reageren
JobH. Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Kom je niet tot minimum --> geen IV voor jouwKom je over minimum --> GTA IV op low Kom je ergens tussen minimum en recommended --> GTA IV op medium Kom je op/over recommended --> GTA IV op high Kom je ver over recommended --> GTA IV op Very high Kom je heel ver over recommended --> GTA IV op Very High met Anti Aliasing Maar ik denk dat we allemaal met elkaar eens zijn dat de systeemeisen buitengewoon hoog zijn. Je hebt echt een goede PC nodig en met je Aldi PC kun je het gewoon echt wel vergeten. Dus JobH: Je kunt op low spelen. Mischien met een paar dingen ofzo nog wel op medium. dat zal vast wel mee vallen want bij crysis zat ik tussen minimum en recommended in en kon ik em gewoon op de hoogste settings spelen dit had ik met gta iv op een andere test http://img34.picoodle.com/img/img34/3/11/1...edm_6fef818.png maarja ik zie het vanzelf wel als hij uit is Zo'n test zegt idd ook niet alles. Ik heb de test net ook gedaan voor FIFA 09, en daar kwam ik ook tussen minimum en maximaal Maar daar speel ik ook, zonder problemen, op het allerhoogst Dus idd afwachten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.