Rene-GTA Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) Deze verfilming van een epos door Frank Miller (Sin City) spat van het scherm af met het bloed, de donder en de vrees van de felle visuele stijl van het boek, getrouw weergegeven in een intense mix van actie en computeranimatie. De film vertelt het verhaal van de Slag bij Thermopylae en de titanenstrijd op leven en dood die Koning Leonidas (Gerard Butler) en 300 Spartanen leverden tegen Xerxes (Rodrigo Santoro) en zijn enorme Perzische leger. Beleef de geschiedenis op het scherpst van de snede en geniet van deze bijzondere film. Wat vinden jullie van de film? Bewerkt: 12 november 2008 door Rene-GTA Reageren
Arthis Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Geweldige film! En zoals je zegt: hij spat van het scherm. Lkkr veel actie. Ook een erg boeiend verhaal. Ik heb hem bij een vriend gezien op een lkkr groot scherm Echte topper Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 ik had hem op film 1 gezien. daar komt ie wel 2 keer per week langs. Ik vond het een leuke tijdsvermaak. maar daar is ook alles mee gezegt. Een beetje geschreeuw van een man en daarna een bloederige slagveld. vond het einde wel zeer gaaf. met dat die 300 soldaten die duizenden soldaten tegenhouden in die smalle kloof Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.