gta_rulez Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Momenteel is er een beta versie van Windows 7 beschikbaar, de opvolger van Vista. Deze zal in 2009 uitkomen. Ik gebruik hem zelf en het werkt allemaal goed en snel, nog geen enkele fout gehad. Wie gebruik deze beta versie nog meer? Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik gebruik m niet, omdat ik die beta niet ken? Is het te downloaden op de Microsoft site of te koop in de winkel? En heb je screens? wil het wel zien Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Er is inderdaad een pre-beta beschikbaar voor ontwikkelaars. Waarschijnlijk zal deze weer eens uitgelekt zijn, hoewel ik daar nog niets over heb gelezen. Voor zover ik weet is 7 voorlopig nog eigenlijk Vista, maar dan met een paar extra functies en wat meer uitgekleed. Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Maar is het ook minder zwaar als Vistaart? Want dat was gewoon de bottleneck voor Vista en de reden waarom nog steeds veel mensen niet op Vista overgeschakeld zijn. Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Volgens Microsoft wel, of ze streven er in ieder geval naar. Wat ik heb begrepen is dat ze het als een soort Firefox willen afleveren: je krijgt een besturingssysteem waar je zelf vanalles kan toevoegen. Dus niet meer standaard Windows Live zooi, geen onnodige software, maar helemaal uitgekleed. Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Maar is het ook minder zwaar als Vistaart? Want dat was gewoon de bottleneck voor Vista en de reden waarom nog steeds veel mensen niet op Vista overgeschakeld zijn. En omdat het gewoon kei en kei hard zuigt. Ik vind het echt stom dat ze van word bestanden geen .doc maar een .docx hebben gemaakt. En dat je dat dan ook niet als ander bestand kan opslaan . >>> Door Thundercover: Dat komt door Office 2007, niet door Vista. ^^<<< Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) Volgens Microsoft wel, of ze streven er in ieder geval naar. Wat ik heb begrepen is dat ze het als een soort Firefox willen afleveren: je krijgt een besturingssysteem waar je zelf vanalles kan toevoegen. Dus niet meer standaard Windows Live zooi, geen onnodige software, maar helemaal uitgekleed. Klinkt goed. Ik heb nooit echt Windows Vista op mijn computer gehad voor langere tijd, ik schakelde gauw weer terug naar XP omdat ik er problemen mee had, maar het idee dat het zoiets als Firefox wordt, staat mij wel aan. Ik heb me in de tijd dat ik Vista gebruikte mateloos geïrriteerd aan al die standaart zooi die erop staat, waar je niks mee doet en/of niks aan hebt. Hopelijk komen ze hun beloften na... @Hierboven: dat kan wel degelijk, de optie is te vinden bij 'Opslaan als..' en dan selecteer je 'Opslaan als Word 2003 blbablabla bestand'. Bewerkt: 12 november 2008 door Galiorix Reageren
Dvt Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik heb van deze bèta gehoord maar ik wilde geen gezeik met alles opnieuw installeren etc.. En besides, ik heb de screens gezien en ik vind het niet veel anders dan Vista... Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik heb van deze bèta gehoord maar ik wilde geen gezeik met alles opnieuw installeren etc.. En besides, ik heb de screens gezien en ik vind het niet veel anders dan Vista... Foto's van een auto zeggen ook weinig over de inhoud van de motorkap. M.A.W. screens zeggen lang niet alles. Net zoiets als dat Far Cry 2 er beter uit ziet dan Crysis, maar Crysis toch zwaarder is. Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 De eerste screens van Vista hadden ook nog de skin van XP, dat komt pas op het laatst. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik vind altijd mijn Windows XP XP Professional Service Pack 2 beter dan die Vista! Ik heb eens die Windows Vista Ultimate Transformation Pack op mijn PC geïnstalleerd, het verneukt werkelijk heel je PC!! Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) Alweer een nieuwe windhoos. Ben je net een beetje gewend aan Vista, pleuren die uitmelkers van Microsoft weer een nieuwe Windows versie op de markt. Laten ze nu eerst maar de problemen met Vista oplossen, kunnen ze wat van leren hoe ze het bij Windows 7 moeten gaan doen. Windows 7, leuke naam ook. Eerst was het Longhorn, toen werd het Vienna, en nu komen ze heel origineel op 7 Bewerkt: 12 november 2008 door Sprunk Reageren
FerryN Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik vind altijd mijn Windows XP XP Professional Service Pack 2 beter dan die Vista! Ik heb eens die Windows Vista Ultimate Transformation Pack op mijn PC geïnstalleerd, het verneukt werkelijk heel je PC!! Misschien jou pc, maar betekend niet dat het iedereens pc verneukt. En installeren kan toch ook in 'Virtual Machine'? Ik kan Windows 7 beta downloaden, maar ik gebruik hem niet, ik blijf nog even bij Xp en Vista. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) Ik draai hem gewoon in virtual pc, dus ik heb hem niet op mijn echte harde schijf gezet. Maar het is inderdaad een feit dat deze Windows lichter is dan Vista, en ook een kortere opstarttijd heeft. EDIT: Morgen zal ik wat screens posten van opvallende veranderingen, als daar interesse voor is. Bewerkt: 12 november 2008 door gta_rulez Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ja, daar is wel interesse voor! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.