Jump to content

Windows 7

Recommended Posts

Geplaatst:

m ik blijf gewoon nog bij XP, of die windows 7 moet gewoon XP zijn met de looks van vista, maar die hele gebruiksvriendelijkheid van vista vind ik echt complete troep.

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Thundercover

10

• Sprunk

7

• Dvt

7

• Limbolander

6

Geplaatst: (bewerkt)
m ik blijf gewoon nog bij XP, of die windows 7 moet gewoon XP zijn met de looks van vista, maar die hele gebruiksvriendelijkheid van vista vind ik echt complete troep.

Thuis hier XP SP3 werkt natuurlijk perfect!

Op me werk computer afgelopen week Windows Business VLK geïnstalleerd. Dus zonder de aero ervaring, maar bevalt tot nu toe goed.

Nog geen problemen ondervonden met de bedrijfssoftware die ik lokaal gebruik voor beheerswerkzaamheden. Ook qua drivers geen enkel probleem.

Ook niet bij het plaatsen van een nieuwe videokaart om twee schermen te kunnen gebruiken.

Het config scherm is absoluut wennen, maar het gaat snel genoeg merk ik al.

Bewerkt: door Ewoud
Geplaatst:

Op me werk computer afgelopen week Windows Business VLK geïnstalleerd. Dus zonder de aero ervaring, maar bevalt tot nu toe goed.

Nog geen problemen ondervonden met de bedrijfssoftware die ik lokaal gebruik voor beheerswerkzaamheden. Ook qua drivers geen enkel probleem.

Ook niet bij het plaatsen van een nieuwe videokaart om twee schermen te kunnen gebruiken.

Ja heb zelf ook windows vista home premium op mijn laptop staan, zit er OEM op dusja, en gebruik de laptop bijna alleen voor school, waar hij ook voor is aangeschaft, vind het niet zo bijzonder werken maar ach, meeste van de tijd doe ik er wat spelletjes op en met word etc aankloten dus valt het wel mee, hij is wel al 1 keer gecrasht omdat ik alle automatische dingen van vista had uitgezet, updates firewall, defender enzo, wat vista niet echt leuk vond, moest toen vista herinstalleren, maar verder is het wel te doen, net SP1 erop gezet, ben benieuwd of ie nu wat meer stabieler is.

Geplaatst:

Ja heb zelf ook windows vista home premium op mijn laptop staan, zit er OEM op dusja, en gebruik de laptop bijna alleen voor school, waar hij ook voor is aangeschaft, vind het niet zo bijzonder werken maar ach, meeste van de tijd doe ik er wat spelletjes op en met word etc aankloten dus valt het wel mee, hij is wel al 1 keer gecrasht omdat ik alle automatische dingen van vista had uitgezet, updates firewall, defender enzo, wat vista niet echt leuk vond, moest toen vista herinstalleren, maar verder is het wel te doen, net SP1 erop gezet, ben benieuwd of ie nu wat meer stabieler is.

Installeer je die nu pas? :puh:

Vista SP2 komt alweer binnenkort in beta man :puh:

Geplaatst:

Installeer je die nu pas? :puh:

Vista SP2 komt alweer binnenkort in beta man :puh:

Haha weet het, interesseer me niet zo in die laptop, vind een desktop gewoon vele malen beter werken ^^

Geplaatst:

ik heb ook windows 7 build 6801 :D, en het werkt prima en snel maar wat veel mensen vergeten in dat het nog maar een alpha is. Wacht maar tot alle drivers enzo erop zijn geinstaleert dan word het even traag of trager dan Win Vista

Geplaatst:
ik heb ook windows 7 build 6801 :D, en het werkt prima en snel maar wat veel mensen vergeten in dat het nog maar een alpha is. Wacht maar tot alle drivers enzo erop zijn geinstaleert dan word het even traag of trager dan Win Vista

Zou kunnen,

Maar dat proberen ze juist tegen te gaan.

Enuhm... hier zitten al mijn drivers er al in hoor :puh:

Dus die hoeven er niet meer in te komen.

De zelfde drivers die Vista heeft, heeft Windows 7 ook, alleen ietjes aangepast om het te laten werken op Windows 7.

Trouwens, jij hebt wel een ouwere versie, je zou eens de nieuwe moeten proberen ;)

Geplaatst:

Zou kunnen,

De zelfde drivers die Vista heeft, heeft Windows 7 ook, alleen ietjes aangepast om het te laten werken op Windows 7.

Trouwens, jij hebt wel een ouwere versie, je zou eens de nieuwe moeten proberen ;)

Ik bedoel de windows driver, ik kan op win 7 build 6801 niks instaleren (niet veel)

Geplaatst:

Zou kunnen,

Ik bedoel de windows driver, ik kan op win 7 build 6801 niks instaleren (niet veel)

Tot nu toe kan ik ALLES installeren op mijn Windows 7.

Maar dat komt misschien omdat jij ouwere versie hebt.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Na een hele dag zoeken en rot zooien heb ik nu eindelijk windows 7 beta, en het werkt zeer goed.

De installatie is volgens mij hetzelfde als die van vista.

Windows 7 werkt snel.

Makkelijk te begrijpen ook al is het in het engels.

Gewoon zeer goed.

Had ook trouwens een probleem met mijn driver voor de wireless kaart maar nadat ik een gewone kabel er in had gestopt begon ie vanzelf met het installeren van de drivers

Topie :dans:

Heb je windows 7 ook, vertel dan ook even wat je er van vindt

GRZZ

windows_7.jpg

Nadat vannacht Windows 7 Beta officieel te downloaden was vanaf de microsoft website,

is vandaag de "Windows 7 beta" versie van de Microsoft site afgehaald, omdat de servers overbelast raakten doordat vele mensen Windows 7 wilde downloaden.

Microsoft Heeft vanavond de "Windows 7 beta" weer beschikbaar gesteld.

Windows 7 is op de microsoft website te downloaden: Link

De download snelheid ligt nu ongeveer rond tussen 600 kb/sec en 1,5 mb/sec.

Edit: Om het te downloaden moet je met IE naar de website gaan. Firefox werkt niet.

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:

Ik haal het nu met zo'n 1,5 MB/s binnen. Over een half uurtje zou hij klaar moeten zijn. :)

Dan kan VirtualBox aan het werk.

Geplaatst:

Ik heb het nu gedownload...

Windows 7 start razendsnel op, ook zijn de drivers al geïnstalleerd.

Je kan ook Windows vista drivers er zonder problemen op installeren.

Het enige probleem wat ik nu heb is dat de windows 7 geen netwerken kan vinden via een wireless verbinding.

Je kan het officieel maar 30 dagen gebruiken. Daarna moet je het een via een code activeren. maar consumenten die kunnen geen code krijgen. Maar daar is altijd wel wat op te vinden...[/font]

Het proberen waard..

Woet. Windows 7 aan het instaleren. Gaat sneller dan Vista. :puh:

Weet iemand hoe je connected met het internet? Ik kan niet internetten in Windows 7. Ik gebruik trouwens VirtualBox. Windows XP kan wel internetten. Straks even updaten denk ik.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
Ik heb het nu gedownload...

Windows 7 start razendsnel op, ook zijn de drivers al geïnstalleerd.

Je kan ook Windows vista drivers er zonder problemen op installeren.

Het enige probleem wat ik nu heb is dat de windows 7 geen netwerken kan vinden via een wireless verbinding.

Je kan het officieel maar 30 dagen gebruiken. Daarna moet je het een via een code activeren. maar consumenten die kunnen geen code krijgen. Maar daar is altijd wel wat op te vinden...[/font]

Het proberen waard..

Momenteel ook aan het downloaden van de Mickiesoft site, op de download site heb ik er ook gewoon een product code bijgekregen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...