Jump to content

Windows 7

Recommended Posts

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Thundercover

10

• Sprunk

7

• Dvt

7

• Limbolander

6

Geplaatst:

Jeej, ik heb nu 7 draaiend in Virtualbox met alles werkend (internet, geluid etc.). :D Ik post dit dan ook vanuit de VM.

Als ik donderdag thuis ben ga ik het ook dual booten, maar ik vind het nu in een langzamere VM zonder Aero ook al goed werken.

Het ziet er gewoon mooier uit dan Vista (rustigere kleuren en een rustiger ontwerp) en draait heel soepel. Over de performance met spellen enzo weet ik nu nog niks, maar hopelijk is het een verbetering.

Bovendien hoop ik dat ze het ook uitbrengen als update voor Vista tegen een gereduceerde prijs. Dan ga ik het zeker aanschaffen.

Weet iemand eigenlijk wat de geplande releasedatum is?

Geplaatst:

Inmiddels loopt de download bij mij ook. Als ie eenmaal binnen is lekker gaan testen met Virtual PC, kan er ook niks mis gaan. Ik ben erg benieuwd. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Weet iemand wanneer de echte versie uit komt?

Eind 2009 of begin 2010

Gewoon even bepaalde sites in de gaten houden

En windows 7 werkt perfect. Had even problemen met draadloos systeem omdat daar geen drivers bij werkten, maar dat is nu opgelost.

Bewerkt: door bolie
Geplaatst:

Het werkt tot nu toe heel soepel bij mij. Helaas heb ik geen geluid. Ik heb geprobeerd de Vista drivers te installeren, maar dan zegt `ie dat de hardware niet wordt ondersteund. Zal wel weer komen doordat Windows 7 in Virtual PC draait. Daarnaast was niet meteen het thuisnetwerk gevonden (blijkbaar moest ik Public kiezen of iets dergelijks), maar dat is inmiddels wel opgelost. Internet had ik gelukkig wel meteen. Nu nog dat geluid... :puh:

Weet iemand een link naar windows 7 toe die jullie ook hebben?

Via microsoft als ik hem wou downloaden deed ie het niet.

Kreeg wel een serial code van ze maar hij ging niet downloaden.

32 bit en 64 bit wouden niet downloaden, denk iets met me java of zo.

Dus geen microsoft link aub want die werkte niet...

(gewoon een andere legaale link, de serial code heb ik bewaard)

Bewerkt: door Biocount
Geplaatst:

Ik had dat probleem in Firefox en Opera. Oplossing: internetadres kopiëren en in Internet Explorer openen. Inloggen en daar de download starten. Indien je vervolgens weer in Firefox/Opera wilt downloaden, moet je het nieuwe adres weer kopiëren en in Firefox/Opera plakken. Bij mij lukte het toen wel.

Voor zover ik weet is Windows 7 niet buiten de servers van Microsoft legaal te downloaden.

Geplaatst:

Had dat inderdaad gelezen al, maar het werkt niet.

Maakt eigenlijk niet veel uit ook, wou alleen is 64bit proberen meer niet. :tu:

Als de officiele versie ooit uit komt en er ligt 64bit in de winkels.

Dan koop ik hem mischien wel op basis van reviews voor de retail versie. :tu:

Het werkt tot nu toe heel soepel bij mij. Helaas heb ik geen geluid. Ik heb geprobeerd de Vista drivers te installeren, maar dan zegt `ie dat de hardware niet wordt ondersteund. Zal wel weer komen doordat Windows 7 in Virtual PC draait. Daarnaast was niet meteen het thuisnetwerk gevonden (blijkbaar moest ik Public kiezen of iets dergelijks), maar dat is inmiddels wel opgelost. Internet had ik gelukkig wel meteen. Nu nog dat geluid... :puh:

Makkie! :puh:

Gewoon naar Device Manager gaan, soundkaart driver updaten, en dan je xboxguestadditions.iso drive (D is dat hier) kiezen als driverlocatie. Windows 7 gaat zelf meteen aan de slag. =D

Ik zeg trouwens nog steeds 'Jakkes' tegen de té flashy interface. =P

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Jah, ik kan die "flashy" interface dus niet zien op mijn test pc, omdat ik een Radeon 9200 heb. Een van de weinige videokaarten die niet ondersteund worden. Ik had eerst een 9600 maar die is kapot :duh:

Geplaatst:

Ik ga het niet downloaden aangezien het nogal een heel gedoe is om het eens te testen. Wat ik mij afvraag is het volgende: Waarom maken ze nieuwe besturingssystemen? XP is echt het beste dat er is. Daarna kwam Vista, een grote flop. Waarom updaten ze niet steeds hun besturingssysteem? Ik snap dit niet hoor. XP is het beste, update 'm, vernieuw 'm, maar toch geen heel nieuw besturingssysteem als je het beste gemaakt hebt? :? Als iemand hier een uitleg voor heeft, dan hoor ik dit graag. :puh:

Geplaatst:

Er zal waarschijnlijk wel een heel legio aan redenen zijn waarom ze steeds nieuwe OS'en maken, maar ik weet in ieder geval één reden waarom XP afgeschreven is: Quad core wordt niet ondersteund. En om quad core goed te laten werken met je OS, moet je alles er op afstemmen en dan kan je net zo goed een nieuw OS schrijven, aangezien dat waarschijnlijk minder werk is. Dat 7 zo snel komt na Vista komt in ieder geval doordat Vista geflopt is en de reden die ikt al zei.

Geplaatst:
Er zal waarschijnlijk wel een heel legio aan redenen zijn waarom ze steeds nieuwe OS'en maken, maar ik weet in ieder geval één reden waarom XP afgeschreven is: Quad core wordt niet ondersteund. En om quad core goed te laten werken met je OS, moet je alles er op afstemmen en dan kan je net zo goed een nieuw OS schrijven, aangezien dat waarschijnlijk minder werk is. Dat 7 zo snel komt na Vista komt in ieder geval doordat Vista geflopt is en de reden die ikt al zei.

Aanvulling:

32-Bits Windows XP kun je niet erg veel meer mee, met de RAM van tegenwoordig. 64-Bits XP werkt volgens vele mensen niet naar behoren en presteert niet goed. Vista is gewoon een flop en vreet system resources. Dus dat MS met een nieuwe OS komt is gewoon logisch.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...