Dvt Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Jongens, ik mag Windows 7 installeren op mijn pa zijn laptop! Maar nou kan ik niet upgraden omdat ik geen Engelse Windows heb!? F*ck toch op met je Engelse Windows! Ik kan anders toch gewoon Engelse taal over de Nederlandse heen installeren? Dat slaat nergens op! Maarja is er een manier om de Engelse taal te installeren op Home Premium of anders die hele die taalcheck te omzeilen? Heeft er iemand nog suggesties? BTW We hebben nog van een van onze PC's een OEM CD van Vista Ultimate (waar je dus wel custom talen kan installeren) maar die kun je niet upgraden... Misschien dat je Upgraden daar nog aan kan zetten? BvD. DvT Reageren
ikt Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Of formatteer gewoon je Windows. Geen idee of je dan nog het unt terugkrijgen, maar ik heb hem als losse OS geïnstalleerd, niet als update. Reageren
Dvt Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Of formatteer gewoon je Windows. Geen idee of je dan nog het unt terugkrijgen, maar ik heb hem als losse OS geïnstalleerd, niet als update. Ja ik wil juist niet formatteren want mijn vader gebruikt hem ook voor zijn zaak... En ik denk upgraden kan geen kwaad. Maar bedoel je dat je een dual-boot hebt? Dat zou ook nog een oplossing zijn, als je het te minste ook makkelijk weer eraf kan halen... Bewerkt: 16 januari 2009 door Dvt Reageren
ikt Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Makkie. Gewoon een nieuwe harde schijf erin zetten en daarop Windows 7 instaleren. Kun geen kwaad dacht ik. Of een nieuwe partitie aanmaken. Maar ik zou eerst dualboottutorials opzoeken. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 hallo, ik heb goed nieuws, goed nieuws en nog meer goed nieuws...welke wil je als eerste ho....lezen?? de eerste? ok 1. Ik heb namelijk net GTA 3 getest op Windows 7 en hij werkte (in tegenstelling tot vele andere games op w7) erg goed! nu het tweede goede nieuws: 2. het zelfde geld ook voor GTA Vice City! en het laatste, maar niet het slechtste: 3. Ook GTA San Andreas werkt prima op Windows 7. En nu denk je....waarom moet hier apart een topic over worden aangemaakt? Nou, omdat vele andere game (nog) niet (goed) werken op Windows 7! Dus vreugd voor de toekomstige windows 7 gebruikers . Groetjes GTA Master 1, Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Dat is niet zo raar, aangezien deze games ook op vista werkten Reageren
gta master 1 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Dat is niet zo raar, aangezien deze games ook op vista werkten maar als je even bedenkt dat erg veel games het niet doen op w7.... Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 dan is er weingi goed nieuws aan, ik denk toch echt dat de meeste mensen niet alleen gtra in hun kast hebben liggen. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) dan is er weingi goed nieuws aan, ik denk toch echt dat de meeste mensen niet alleen gtra in hun kast hebben liggen. Het is getest met de beta van windows 7 , er kan dus nog van alles verranderen. Bewerkt: 27 januari 2009 door gta master 1 Reageren
Biocount Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 ZOW, applausje voor jou. Oke nu weer ff serieus.. Als alleen gta werkt op windows 7 en andere games niet dan kom je eigenlijk slecht nieuws brengen. Maar aan gezien het een BETA is kan het nog alle kanten op dus het is te vroeg om te oordelen.. Voor het zelfde geld werken die spellen die je nu noemt niet eens in de officiële versie Reageren
gta master 1 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 ZOW, applausje voor jou.Oke nu weer ff serieus.. Als alleen gta werkt op windows 7 en andere games niet dan kom je eigenlijk slecht nieuws brengen. Maar aan gezien het een BETA is kan het nog alle kanten op dus het is te vroeg om te oordelen.. Voor het zelfde geld werken die spellen die je nu noemt niet eens in de officiële versie daar heb je een punt Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Leuk dat die spellen op Windows 7 draaien. Dat is al een verbetering van VC doet het niet op Vista. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 ZOW, applausje voor jou.Oke nu weer ff serieus.. Als alleen gta werkt op windows 7 en andere games niet dan kom je eigenlijk slecht nieuws brengen. Maar aan gezien het een BETA is kan het nog alle kanten op dus het is te vroeg om te oordelen.. Voor het zelfde geld werken die spellen die je nu noemt niet eens in de officiële versie Je kunt altijd nog instellen met Compibalieteits (?) modus dat het afspeeld als XP. Dus dat is ook handig Reageren
gta master 1 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 ZOW, applausje voor jou.Oke nu weer ff serieus.. Als alleen gta werkt op windows 7 en andere games niet dan kom je eigenlijk slecht nieuws brengen. Maar aan gezien het een BETA is kan het nog alle kanten op dus het is te vroeg om te oordelen.. Voor het zelfde geld werken die spellen die je nu noemt niet eens in de officiële versie Je kunt altijd nog instellen met Compibalieteits (?) modus dat het afspeeld als XP. Dus dat is ook handig nee, hij zeurt over dat een directx bestandje mist.... maar het kan ook met de manier dat ik w7 heb geinstalleerd te maken hebben.. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 ZOW, applausje voor jou.Oke nu weer ff serieus.. Als alleen gta werkt op windows 7 en andere games niet dan kom je eigenlijk slecht nieuws brengen. Maar aan gezien het een BETA is kan het nog alle kanten op dus het is te vroeg om te oordelen.. Voor het zelfde geld werken die spellen die je nu noemt niet eens in de officiële versie Je kunt altijd nog instellen met Compibalieteits (?) modus dat het afspeeld als XP. Dus dat is ook handig nee, hij zeurt over dat een directx bestandje mist.... maar het kan ook met de manier dat ik w7 heb geinstalleerd te maken hebben.. haha, zoek op het internet naar dat bestandje of installeer DirectX11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.