Jump to content

rocket launcer


wupie

Recommended Posts

Hier vind je de Rocket Launcher: Klikje!

En de Rocket Launcher kan je pas na de missie met Little Jacob waar je een Helicopter moet achtervolgen en dat Little Jacob hem moet neerschieten, pas daarna is de Rocket Launcher vekrijgbaar bij de Ammu-Nation. :)

De Ammu-Nation is niet beschikbaar in GTA: IV. Het zijn gewoon een soort van illegale winkels in kleine steegjes of in donkere kelders. Waarschijnlijk bedoel je dat ook. ^_^ Als je tevens goed bevriend bent met Little Jacob kun je wapens bij hem kopen. Waarschijnlijk zit daar de Rocket Launcher ook bij. (Ik weet het niet heel zeker)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier vind je de Rocket Launcher: Klikje!

En de Rocket Launcher kan je pas na de missie met Little Jacob waar je een Helicopter moet achtervolgen en dat Little Jacob hem moet neerschieten, pas daarna is de Rocket Launcher vekrijgbaar bij de Ammu-Nation. :)

De Ammu-Nation is niet beschikbaar in GTA: IV. Het zijn gewoon een soort van illegale winkels in kleine steegjes of in donkere kelders. Waarschijnlijk bedoel je dat ook. ^_^ Als je tevens goed bevriend bent met Little Jacob kun je wapens bij hem kopen. Waarschijnlijk zit daar de Rocket Launcher ook bij. (Ik weet het niet heel zeker)

Als je wapens koopt bij little Jacob dan kan je rocket launcher kopen. :N

Alleen maar in die illegale winkels, zoals je al zei.

Link to comment
Delen op andere websites

waar ligt de rocket launcher dan ongeveer in de winkel want ik kan de rocket launcher niet vinden. :N

Als je in de winkel loopt. Zijn er 2 paden. Links en rechts. Maar je moet niet beiden ingaan. Het ligt precies vooraan middenin.

Link to comment
Delen op andere websites

waar ligt de rocket launcher dan ongeveer in de winkel want ik kan de rocket launcher niet vinden. :N

Als je in de winkel loopt. Zijn er 2 paden. Links en rechts. Maar je moet niet beiden ingaan. Het ligt precies vooraan middenin.

Je kan ook gewoon elke proberen tot je hem tegenkomt :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Als je binnen komt dan ligt hij recht voor je. Het is verstandig om je Displaylicht op het hoogst te zetten. Zo kun je beter zien waar hij ligt. Als je "Brightness",Contrast én Saturation" allemaal op 10 zet. Dan zie je het duidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...