Black Admiral Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2008 Ik had een programma voor San Andreas, sommigen van jullie kennen het wel, SAMA. Ik vroeg me alleen even af of je dat ook hebt voor Vice City, of gewoon iets wat erop lijkt. Dus gewoon een programma dat je ziet wat je moet doen om de 100% te halen voor Vice City. Bedankt alvast! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2008 iik zelf ken et programma niet maar hier staat wel wat raad alle missies en hoe je ze moet doen: http://nl.wikigta.org/wiki/Missies_(GTA_Vice_City) mischien dit en de 100% lijst om te kijken wat je nog moet doen: http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_(GTA_Vice_City) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2008 Okj, maar je weet geen programma? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2008 nee, sry, heb je er wat aan ^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2008 Een vriend had me er al eerder van verteld, maar toch bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JobH. Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2008 Een vriend had me er al eerder van verteld, maar toch bedankt! Ik zoek er idd ook naar, maar voor VC lijkt er geen te zijn. Ik heb iniedergeval gezocht en niks gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 Ik kende wel iemand die zo een programma had, dus ik blijf nog even zoeken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 Dan bel je die vriend toch op en vraag je hoe dat programma heet? Voor zover ik weet zijn er geen 100% programma's voor GTA Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 Als je wilt weten wat nog te doen voor de 100% zal je best inderdaad even het lijstje af gaan. Als je nog een Unique Stunt Jumps, en je weet niet welke, dan kan je dit doen met Uniquecall. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2008 Oké, heel erg bedankt! Maar voor de rest is er dus niks? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2008 Zoals het er nu naar uit ziet niets. Je zult het helaas zelf moeten aanpakken, via de checklist en dan goed bijhouden wat je wel en niet gedaan hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Oké, dan moet het maar zo. Heel erg bedankt iedereen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.