JobH. Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Dit is mijn PC: Intel ® Core TM Duo CPU E8400 @ 3.00 GHz 4,00 GB geheugen NVIDIA GeForce 8800 GTS 32-bits besturingssysteem Windows Vista TM Home Premium, servicepack 1. Ik weet ondertussen dat ik GTA IV wel kan spelen, maar niet op het hoogste. Het zal dus tussen low/medium liggen. Maar wat gebeurd er als ik bijvoorbeeld alles instel tussen medium en high? Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Niet veel... Dan gaat het spel traag reageren, zal het haperen en soms kan je pc gewoon weigeren het spel te spelen. Dus het is gewoon beter het op low te zetten, maar zoals ik zie kan je wel aardig hoog... Het is een sterke pc, ik denk dat je sowieso dus wel medium/high kan spelen! Reageren
JobH. Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Niet veel...Dan gaat het spel traag reageren, zal het haperen en soms kan je pc gewoon weigeren het spel te spelen. Dus het is gewoon beter het op low te zetten, maar zoals ik zie kan je wel aardig hoog... Het is een sterke pc, ik denk dat je sowieso dus wel medium/high kan spelen! Oke, dat is mooi. Maar van andere mensen hoor ik weer dat ik maar op low kan spelen Maar ik zie net dit: Minimale systeemeisen: Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz Werkgeheugen: 1.5GB 16GB vrije hardeschijfruimte. Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900 Aanbevolen systeemeisen: Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz Werkgeheugen: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista) 18 GB vrije hardeschijfruimte. Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870 Van het aanbevolen heb ik dus alles oke, behalve de processor. Maar voor de grapischs maakt de videokaar toch het meeste verschil? Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Nou, probeer dan maar eens om een spel te spelen, terwijl je de processor naast je op je bureau legt. Gaat echt niet lukken kan ik je mededelen. Ook je processor is belangrijk bij games. Alles op hoge setting vraagt ook meer kracht van je CPU, en niet alleen van je GPU. Wacht nou maar gewoon tot hij uitkomt, dan kun je lekker gaan experimenteren met de instellingen. Begin bij low en gooi het steeds een beetje omhoog. Als je dan een goeie configuratie hebt gevonden, moet je die gewoon houden. En of dat dat high of medium zal zijn kunnen wij nu ook nog niet vertellen. Wij hebben het spel ook nog niet, net als jij. Nog eventjes geduld dus Bewerkt: 13 november 2008 door Sprunk Reageren
JobH. Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Nou, probeer dan maar eens om een spel te spelen, terwijl je de processor naast je op je bureau legt. Gaat echt niet lukken kan ik je mededelen. Ook je processor is belangrijk bij games. Alles op hoge setting vraagt ook meer kracht van je CPU, en niet alleen van je GPU.Wacht nou maar gewoon tot hij uitkomt, dan kun je lekker gaan experimenteren met de instellingen. Begin bij low en gooi het steeds een beetje omhoog. Als je dan een goeie configuratie hebt gevonden, moet je die gewoon houden. En of dat dat high of medium zal zijn kunnen wij nu ook nog niet vertellen. Wij hebben het spel ook nog niet, net als jij. Nog eventjes geduld dus Je hebt helemaal gelijk Reageren
moechy Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Dit is mijn PC:Intel ® Core TM Duo CPU E8400 @ 3.00 GHz 4,00 GB geheugen NVIDIA GeForce 8800 GTS 32-bits besturingssysteem Windows Vista TM Home Premium, servicepack 1. Ik weet ondertussen dat ik GTA IV wel kan spelen, maar niet op het hoogste. Het zal dus tussen low/medium liggen. Maar wat gebeurd er als ik bijvoorbeeld alles instel tussen medium en high? Hoeveel MB heeft je videokaart? Aangezien ik ook een 8800 GTS heb. Ideaal om te gamen. Om precies te zijn heb ik een 8800 GTS 640 Mb dus ik kan GTA IV makkelijk aan. Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Van het aanbevolen heb ik dus alles oke, behalve de processor. Maar voor de grapischs maakt de videokaar toch het meeste verschil? Je processor is wel aardig goed hoor. Ze bedoelen een quad core dus, jij hebt dual core. Maar wel met 3.0 GHZ, terwijl de quad 2.4 nodig heeft. Dus ik denk dat je wel aardig wat prestaties uit je processor kan halen. En je videokaart? hoeveel mb heb je? net als hierboven, als je meer dan 512 MB hebt zit het wel goed. Maar je hebt zo'n goede pc, ik denk dat daar ook wel de 512 bij zit. Maar controleer het nog even voor de zekerheid. Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ook al heb je de 320MB versie van de 8800GTS, krijg je dezelfde prestaties als de 512/640MB versies, zolang je niet op een heel hoge resolutie gamed. Ik heb de 320MB en ik speel ook Crysis op high, en dat met de 320MB versie. Geheugen zegt lang niet alles. Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ook al heb je de 320MB versie van de 8800GTS, krijg je dezelfde prestaties als de 512/640MB versies, zolang je niet op een heel hoge resolutie gamed. Ik heb de 320MB en ik speel ook Crysis op high, en dat met de 320MB versie. Geheugen zegt lang niet alles. Idd, daar heb je gelijk in. Volgens mij is het ook wel een behoorlijk nieuwe versie video kaart? Dan kan je al met wat minder MB dezelfde prestaties leveren. Reageren
eyo Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Kan ik GTA IV voor op de PC op de beste kwaliteit spelen hiermee? Windows Vista service pack 1 Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40 GHz 2,40 GHz Geheugen (RAM): 3,00 GB Type Computer: 32-bits bestuuringssysteem Bewerkt: 13 november 2008 door eyo Reageren
.Senne Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Kan ik GTA IV voor op de PC op de beste kwaliteit spelen hiermee?Windows Vista service pack 1 Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40 GHz 2,40 GHz Geheugen (RAM): 3,00 GB Type Computer: 32-bits bestuuringssysteem je processor zit zeker goed, en je ram ook. maar zonder info van je videokaart kan niemand het echt zeggen Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 En deze posts horen niet hier, maar hier. >>> Door Thundercover: En moderatorgedrag hoort hier .<<< Reageren
eyo Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Kan ik GTA IV voor op de PC op de beste kwaliteit spelen hiermee?Windows Vista service pack 1 Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40 GHz 2,40 GHz Geheugen (RAM): 3,00 GB Type Computer: 32-bits bestuuringssysteem je processor zit zeker goed, en je ram ook. maar zonder info van je videokaart kan niemand het echt zeggen NVIDIA® GEFORCE® 8600 GS <-----dat? Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ja dat is inderdaad je videokaart, maar die kaart gaat niet op very high ofzo. Het is een GS en dus niet heel goed voor games. Misschien haal je High er nog wel op. Reageren
JobH. Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ook al heb je de 320MB versie van de 8800GTS, krijg je dezelfde prestaties als de 512/640MB versies, zolang je niet op een heel hoge resolutie gamed. Ik heb de 320MB en ik speel ook Crysis op high, en dat met de 320MB versie. Geheugen zegt lang niet alles. Ik heb ook 320 MB. Ook al heb je de 320MB versie van de 8800GTS, krijg je dezelfde prestaties als de 512/640MB versies, zolang je niet op een heel hoge resolutie gamed. Ik heb de 320MB en ik speel ook Crysis op high, en dat met de 320MB versie. Geheugen zegt lang niet alles. Idd, daar heb je gelijk in. Volgens mij is het ook wel een behoorlijk nieuwe versie video kaart? Dan kan je al met wat minder MB dezelfde prestaties leveren. Ik heb mijn PC nog niet zolang, en is idd een vrij nieuwe >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.