wesley123 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Iemand?download d3x9_26.dll (of iets in die richting) van de ENB series site, plaats deze in de map waar ook je SA instaat en dan zou je hem kunnen spelen En dit werkt niet... Me EXE start niet eens Raar... Geeft hij een error als je hem wilt starten? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Hoe weet jij dat nou weer? Wanneer een .exe niet opstart lijkt het me zeer sterk dat het gelijk aan de grafische kaart ligt, aangezien er in het menu nog helemaal geen zware graphics geladen worden. Dat gebeurt pas wanneer je een savegame laadt. Als het spel op dat moment uit zou vallen zou je gemakkelijk de grafische kaart de schuld kunnen geven.zamg0d1, wat voor grafische kaart heb je eigenlijk? Videokaart Model: Mobile Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family Beeldprocessor: Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset Geheugengrootte: 128 MB VRAM Stuurprogramma: ialmrnt5.dll, versie 6.14.10.4410 Dit is z'n grafische kaart(gepikt uit Flitskikker Info Tool-Topic). Het is min of meer dezelfde chip als degene die in mijn laptop zit. Dan wilt dit zeggen dat maar 64 MB van de 128 niet gedeeld is. Waarschijnlijk snap je niks van m'n uitleg, maar Koe legt dit goed uit in 1 van m'n topics: Zo te zien heb je een on-board videokaart en deze is niet goed genoeg voor GTA:SA. Het geheugen (128MB) is hoogstwaarschijnlijk niet het geheugen van de kaart zelf maar waarschijnlijk gedeeld geheugen. Daarnaast is het de vraag of het wel een 32bits videokaart is. Een on-board videokaart is vaak niet toereikend voor spellen. Ik raad je aan om een goede videokaart in te bouwen, maar wil je met deze PC uiteindelijk ook GTA IV kunnen spelen zal je nog meer aanpassingen moeten doen en dan is het misschien een optie om een nieuwe PC aan te schaffen. Informeer verder maar even in het Computer Talk forum voor advies m.b.t. de videokaart of evt. een andere PC. Hmmm ... volgens mij gaat het hier om een laptop, deze zijn nagenoeg niet uit te breiden. Daarom zei ik om er niet aan te beginnen omdat de kans klein is dat de Modificatie gaat werken op zamg0d1's PC. Bewerkt: 10 januari 2009 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.