Jump to content

GTA IV voor de PC


WarGamer599

Recommended Posts

Kan iemand mij vertellen of 2 GB RAM genoeg is om GTAIV op Vista 32-bits te runnen?

De rest van mijn specificaties zijn dik in orde maar het RAM is een beetje vaag. :D

Op de voorpagina van dezee site staat nl bij mnimum 1,5 GB en bij aanbevolen: 2 GB xp/ 2,5GB vista.

Moet er dan bij minimum ook onderscheidt worden gemaakt tussen vista en xp? :?

Gr.WarGamer599

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WarGamer599

    18

  • ikt

    9

  • jeromegtafan

    6

  • PSPfreaky

    4

Ik moet zeggen dat ik er niet zo veel verstand van heb maar ik denk dat je hiermee wel kan spelen, ik heb hetzelfde ook en het is onlangs ookal bekent dat je ook de drukte van de auto's kan verlagen enzovoorts dus ik persoonlijk denk dat het wel gaat lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik er niet zo veel verstand van heb maar ik denk dat je hiermee wel kan spelen, ik heb hetzelfde ook en het is onlangs ookal bekent dat je ook de drukte van de auto's kan verlagen enzovoorts dus ik persoonlijk denk dat het wel gaat lukken.

Moet lukken, maar je hebt meer nodig dan alleen 2gb geheugen he ;) Maar dat heb je vast zelf wel door :puh:

Cya :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik er niet zo veel verstand van heb maar ik denk dat je hiermee wel kan spelen, ik heb hetzelfde ook en het is onlangs ookal bekent dat je ook de drukte van de auto's kan verlagen enzovoorts dus ik persoonlijk denk dat het wel gaat lukken.

Moet lukken, maar je hebt meer nodig dan alleen 2gb geheugen he ;) Maar dat heb je vast zelf wel door :puh:

Cya :cya:

Thnx voor de info :D

das wel mooi dakem wel kan spele.

Tuurlijk weetik dat r meer bij komt kijken dan alleen RAM

Ik heb 2,4 Ghz quadcore

Geforce 8600 grafische kaart

Vista 32-bits

zat HDD ruimte

en natuurlijk groot beeldscherm.

Dus dat zit verder wel goed.

Bewerkt: door WarGamer599
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik er niet zo veel verstand van heb maar ik denk dat je hiermee wel kan spelen, ik heb hetzelfde ook en het is onlangs ookal bekent dat je ook de drukte van de auto's kan verlagen enzovoorts dus ik persoonlijk denk dat het wel gaat lukken.

Moet lukken, maar je hebt meer nodig dan alleen 2gb geheugen he ;) Maar dat heb je vast zelf wel door :puh:

Cya :cya:

Thnx voor de info :D

das wel mooi dakem wel kan spele.

Tuurlijk weetik dat r meer bij komt kijken dan alleen RAM

Ik heb 2,4 Ghz quadcore

Geforce 8600 grafische kaart

Vista 32-bits

zat HDD ruimte

en natuurlijk groot beeldscherm.

Dus dat zit verder wel goed.

Bovengenoemde personen zeggen dat het bij vista geen probleem is maar bij mensen die ik ken is dat wel anders.

Vista vreet meer geheugen dan xp dus is het ook aan te raden om er meer bij in te zetten.

Geheugen kost tegen woordig niet zo veel meer dus dat moet geen enkel probleem zijn.

En als je toch maar 2 GB wilt gaan gebruiken dat raad ik je wel aan om xp te gebruiken. Maar met oog op de toekomst is meer geheugen altijd beter.

GRR

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik er niet zo veel verstand van heb maar ik denk dat je hiermee wel kan spelen, ik heb hetzelfde ook en het is onlangs ookal bekent dat je ook de drukte van de auto's kan verlagen enzovoorts dus ik persoonlijk denk dat het wel gaat lukken.

Moet lukken, maar je hebt meer nodig dan alleen 2gb geheugen he ;) Maar dat heb je vast zelf wel door :puh:

Cya :cya:

Thnx voor de info :D

das wel mooi dakem wel kan spele.

Tuurlijk weetik dat r meer bij komt kijken dan alleen RAM

Ik heb 2,4 Ghz quadcore

Geforce 8600 grafische kaart

Vista 32-bits

zat HDD ruimte

en natuurlijk groot beeldscherm.

Dus dat zit verder wel goed.

Bovengenoemde personen zeggen dat het bij vista geen probleem is maar bij mensen die ik ken is dat wel anders.

Vista vreet meer geheugen dan xp dus is het ook aan te raden om er meer bij in te zetten.

Geheugen kost tegen woordig niet zo veel meer dus dat moet geen enkel probleem zijn.

En als je toch maar 2 GB wilt gaan gebruiken dat raad ik je wel aan om xp te gebruiken. Maar met oog op de toekomst is meer geheugen altijd beter.

GRR

DirectX 10 is Vista only, dus betere kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je bij DX10 weinig verschil ziet met DX9 komt doordat bijna geen enkele game tot nu toe is opgebouwd in DX10. :roll:

Wanneer die games er wel komen zul je duidelijk verschil kunnen merken.

En je kan maar beter voorereid zijn op de toekomst. :tu:

Verder is het ook zo dat XP geen DX10 ondersteunt.

Overigens is de opvolger ook al verschenen nl DX10.1

Hopelijk is dit een beetje duidelijk.

Gr.WarGamer599 :D

Bewerkt: door WarGamer599
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Vista en ik merk geen verschil tussen XP en Vista, behalve dat het mooier eruit ziet.

Op Games for Windows stond er een bericht met een verschil tussen DX 9 en DX 10, met natuurlijk een plaatje. Het verschil is wel te zien:

DX 9:

DirectX9_screen.jpgDirectX_screen2.jpg

DX 10:

DirectX10_screen.jpg

Bron: Games for Windows

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Vista en ik merk geen verschil tussen XP en Vista, behalve dat het mooier eruit ziet.

Op Games for Windows stond er een bericht met een verschil tussen DX 9 en DX 10, met natuurlijk een plaatje. Het verschil is wel te zien:

DX 9:

DirectX9_screen.jpgDirectX_screen2.jpg

DX 10:

DirectX10_screen.jpg

Bron: Games for Windows

Joh dat weet ik.

ik die pagina zelf aan jou laten zien :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik er niet zo veel verstand van heb maar ik denk dat je hiermee wel kan spelen, ik heb hetzelfde ook en het is onlangs ookal bekent dat je ook de drukte van de auto's kan verlagen enzovoorts dus ik persoonlijk denk dat het wel gaat lukken.

Moet lukken, maar je hebt meer nodig dan alleen 2gb geheugen he ;) Maar dat heb je vast zelf wel door :puh:

Cya :cya:

minimum: 1,5 Gb Ram

Recommend: 2,0Gb voor xp en 2,5Gb voor vista

maar dat was al bekend

Link to comment
Delen op andere websites

Haii

Uh dit is mijn systeem ik wil ff kijke of dit wel echt goed is voor GTA IV voor de PC

dit de lijst:

Intel core 2 tm duo processor t7500

2x 2.20 GHz, 800 Mhz FSB 4 m l2 cache

up to 1535 MB Nvidia Geforce 8400m GS Turbochace tm

4 gb ddr2

17 +WXGA + Acer CrystalBrite tm LCD

640 GB Dual HDD

320 GBx2

DVD-Super multi DL

802.11a/b/g Draft-N-Wlan

dit was ut

cya

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...