Jump to content

GTA IV voor de PC


WarGamer599

Recommended Posts

Haii

Uh dit is mijn systeem ik wil ff kijke of dit wel echt goed is voor GTA IV voor de PC

dit de lijst:

Intel core 2 tm duo processor t7500

2x 2.20 GHz, 800 Mhz FSB 4 m l2 cache

up to 1535 MB Nvidia Geforce 8400m GS Turbochace tm

4 gb ddr2

17 +WXGA + Acer CrystalBrite tm LCD

640 GB Dual HDD

320 GBx2

DVD-Super multi DL

802.11a/b/g Draft-N-Wlan

dit was ut

cya

Het word wel knijpen met die kaart, maar de rest is wel O.K. Het moet wel lukken, op low ofzo.

En om terug te komen op het DX9 / DX 10 bulshit gelul. Je ziet duidelijk verschil tussen DX9 en DX 10. Als er geen verschil zou zijn zou DX 10 immers niet op de markt gekomen zijn. Ze zijn bij MS natuurlijk niet helemaal op hun achterhoofd gevallen. Zoek de verschillen:

directx_9_vs_10.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WarGamer599

    18

  • ikt

    9

  • jeromegtafan

    6

  • PSPfreaky

    4

Haii

Uh dit is mijn systeem ik wil ff kijke of dit wel echt goed is voor GTA IV voor de PC

dit de lijst:

Intel core 2 tm duo processor t7500

2x 2.20 GHz, 800 Mhz FSB 4 m l2 cache

up to 1535 MB Nvidia Geforce 8400m GS Turbochace tm

4 gb ddr2

17 +WXGA + Acer CrystalBrite tm LCD

640 GB Dual HDD

320 GBx2

DVD-Super multi DL

802.11a/b/g Draft-N-Wlan

dit was ut

cya

Volgens mij zeker wel maar kijk voor de zekerhijd op :

www.canirunit.com

Grtz RecroMancer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik er niet zo veel verstand van heb maar ik denk dat je hiermee wel kan spelen, ik heb hetzelfde ook en het is onlangs ookal bekent dat je ook de drukte van de auto's kan verlagen enzovoorts dus ik persoonlijk denk dat het wel gaat lukken.

Moet lukken, maar je hebt meer nodig dan alleen 2gb geheugen he ;) Maar dat heb je vast zelf wel door :puh:

Cya :cya:

minimum: 1,5 Gb Ram

Recommend: 2,0Gb voor xp en 2,5Gb voor vista

maar dat was al bekend

Ja weetik dus t moet kunne, maar mijn vraag was dus wrm er bij minimum wel en bij aanbevolen geen onderscheid wordt gemaakt tussen vista en xp. Want dan wordt minimum voor vista dus 2gb dan zou k t maar net halen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vindt het jammer dat gta iv is uitgestelt tot 2 december bij bol.com staat wel Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 21.11.2008 hoopelijk is het waar maar dat denk ik niet :N

Ja das wel kut. :@

Ik heb met verschillende online winkels gemaild, maar t wordt zeer wrschijnlijk 2 of 3 december.

T zou ook raar zijn als-ie in USA later uit zo komen als hier. :duh:

Maar k heb em tog al ge-pre-orderd dus k krijg em zoiezo op de dag van release. M

aak nie uit wnnr die uitkomt. :tu::D

Link to comment
Delen op andere websites

Haii

Uh dit is mijn systeem ik wil ff kijke of dit wel echt goed is voor GTA IV voor de PC

dit de lijst:

Intel core 2 tm duo processor t7500

2x 2.20 GHz, 800 Mhz FSB 4 m l2 cache

up to 1535 MB Nvidia Geforce 8400m GS Turbochace tm

4 gb ddr2

17 +WXGA + Acer CrystalBrite tm LCD

640 GB Dual HDD

320 GBx2

DVD-Super multi DL

802.11a/b/g Draft-N-Wlan

dit was ut

cya

Het word wel knijpen met die kaart, maar de rest is wel O.K. Het moet wel lukken, op low ofzo.

En om terug te komen op het DX9 / DX 10 bulshit gelul. Je ziet duidelijk verschil tussen DX9 en DX 10. Als er geen verschil zou zijn zou DX 10 immers niet op de markt gekomen zijn. Ze zijn bij MS natuurlijk niet helemaal op hun achterhoofd gevallen. Zoek de verschillen:

directx_9_vs_10.jpg

K vind dat plaatje bij de GamesforWindows site tog een duidelijker verschil aantonen:

http://www.gamesforwindows.com/en-US/about...irectx10-a.aspx

Link to comment
Delen op andere websites

ik vindt het jammer dat gta iv is uitgestelt tot 2 december bij bol.com staat wel Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 21.11.2008 hoopelijk is het waar maar dat denk ik niet :N

Ja das wel kut. :@

Ik heb met verschillende online winkels gemaild, maar t wordt zeer wrschijnlijk 2 of 3 december.

T zou ook raar zijn als-ie in USA later uit zo komen als hier. :duh:

Maar k heb em tog al ge-pre-orderd dus k krijg em zoiezo op de dag van release. M

aak nie uit wnnr die uitkomt. :tu::D

jah ik heb em ook al besteld :puh: ik zie wel waneer ik hem binnenkrijg :puh: maar ik verwacht niet op vrijdag zou wel beter zijn maar helaas rocksar had hem uitgesteld :N in december in de hoop dat dan meer mensen hem gaan kopen omdat de kerst er aankomt ofzo :duh: dat is wel een naaistreek :puh: want ik kan niet wachten dat hij uitkomt :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan ook niet wachten tot die uitkomt:P ik heb em op 6 september al besteld:P ik zie vanzelf wel of ik een belletje krijg ze bellen me 1 dag voor de release op dat ik hem kan ophalen:D
indd das nice ik vindt jammer dat ze hem uitstellen want ik heb gelezen dat ze het alleen puur voor het geld doen omdat ze dan denken dat meer mensen hem geen kopen in december omdat de kerst er dan aankomt :N en ze verdienen al miljoenen eraan dus ik vindt het stom van rockstar dat ze weer uitgaanstellen daarvoor :duh::N Bewerkt: door jeromegtafan
Link to comment
Delen op andere websites

als je niet game-vaardig bent maakt het geen bal uit of je een bruut monster hebt of een comodore 64, daar hoor je dan weer net niemand over he :D

maar als je een quadcore met 2 gig Ram en een 9600gtxx hebt , met xp uiteraard, lukt echt wel, vooral als je al 6 jaar onlinegamejunk bent

ga er nou maar van uit dat rockstar wil verkopen , dus een beetje *** pc draait het wel (dualcore ofzo met 1 gig+265mb kaartje)

Link to comment
Delen op andere websites

als je niet game-vaardig bent maakt het geen bal uit of je een bruut monster hebt of een comodore 64, daar hoor je dan weer net niemand over he :D

maar als je een quadcore met 2 gig Ram en een 9600gtxx hebt , met xp uiteraard, lukt echt wel, vooral als je al 6 jaar onlinegamejunk bent

ga er nou maar van uit dat rockstar wil verkopen , dus een beetje *** pc draait het wel (dualcore ofzo met 1 gig+265mb kaartje)

indd of rockstar heeft een deal gemaakt dat ze het expres zo hoog doen zodat de hardware bedrijfen er ook wat aan verdienen ik heb een dual core 2 e8500 en een nvidia 9600gt :puh: maja moet genoeg zijn lijkt mij want meestal zijn de settings ook een beetje overdreven :puh: want bij crysis warhead kwam ik niet over de recomanded settings heen maar kan hem toch zonder probleem op de hoogste settings draaien ;) dus misschien is gta iv toch niet zo zwaar als wordt beweerd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

als je niet game-vaardig bent maakt het geen bal uit of je een bruut monster hebt of een comodore 64, daar hoor je dan weer net niemand over he :D

maar als je een quadcore met 2 gig Ram en een 9600gtxx hebt , met xp uiteraard, lukt echt wel, vooral als je al 6 jaar onlinegamejunk bent

ga er nou maar van uit dat rockstar wil verkopen , dus een beetje *** pc draait het wel (dualcore ofzo met 1 gig+265mb kaartje)

indd of rockstar heeft een deal gemaakt dat ze het expres zo hoog doen zodat de hardware bedrijfen er ook wat aan verdienen ik heb een dual core 2 e8500 en een nvidia 9600gt :puh: maja moet genoeg zijn lijkt mij want meestal zijn de settings ook een beetje overdreven :puh: want bij crysis warhead kwam ik niet over de recomanded settings heen maar kan hem toch zonder probleem op de hoogste settings draaien ;) dus misschien is gta iv toch niet zo zwaar als wordt beweerd :puh:

De vereisten zijn mss wel wat overdreven mr t is tog een zwaar en groot spel.

K denk dat j tog best aardig wat in huis moet hebben om het spel te spele.

Gelukkig voldoet mijn pc (op het RAM na, dat is ietwat krap) ruim aan de eisen, ook de aanbevolen. :dans::D:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, noobs, Dx10-fappers. De gezichten zijn gewoon betere models en hebben bumpmapping geactiveerd (wat ook op DX9 kan, zie xbox360 en gfx mods voor dx9 games). En het water-effect is ook in Dx9 te bereiken. Crysis -> 1 bestand modden en voila, je hebt een laggende computer en mooie Dx-10 effecten. Ik heb eerlijk gezegd niet veel veranderingen gezien. Ohja, godrays, die heb je zelfs in de map editor van Far Cry 2. Dx9 hiero. HDR? Ook al DirectX9. Betere draw distance? Dx9 kan het ook.

Dx10 versnelt wel de meeste bovenstaande effecten.

Ohja, Pixel Shader Model 4 is wel een pluspunt van Dx10. :)

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Haii

Uh dit is mijn systeem ik wil ff kijke of dit wel echt goed is voor GTA IV voor de PC

dit de lijst:

Intel core 2 tm duo processor t7500

2x 2.20 GHz, 800 Mhz FSB 4 m l2 cache

up to 1535 MB Nvidia Geforce 8400m GS Turbochace tm

4 gb ddr2

17 +WXGA + Acer CrystalBrite tm LCD

640 GB Dual HDD

320 GBx2

DVD-Super multi DL

802.11a/b/g Draft-N-Wlan

dit was ut

cya

Het word wel knijpen met die kaart, maar de rest is wel O.K. Het moet wel lukken, op low ofzo.

En om terug te komen op het DX9 / DX 10 bulshit gelul. Je ziet duidelijk verschil tussen DX9 en DX 10. Als er geen verschil zou zijn zou DX 10 immers niet op de markt gekomen zijn. Ze zijn bij MS natuurlijk niet helemaal op hun achterhoofd gevallen. Zoek de verschillen:

directx_9_vs_10.jpg

Het is al langer dan vandaag door Microsoft bevestigd dat deze screens fake zijn! ;) Het zijn screenshots uit Flight Simulator X en met DX10 draait die idd mooier, maar deze vergelijking is fake! ;) (enfin, toch de DX10 screen!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Vista en ik merk geen verschil tussen XP en Vista, behalve dat het mooier eruit ziet.

Op Games for Windows stond er een bericht met een verschil tussen DX 9 en DX 10, met natuurlijk een plaatje. Het verschil is wel te zien:

DX 9:

DirectX9_screen.jpgDirectX_screen2.jpg

DX 10:

DirectX10_screen.jpg

Bron: Games for Windows

Ja, zo kan ik het ook wel. FF een screenshot van Crysis maken (op directx 10 of 9, maakt niet uit), dan een screenshot maken in een fucking oud spel (volgens mij is dat Halo 1, een cheap-ass console port) en dan zeggen dat het verschil komt door een nieuwe DirectX versie.. Pfff, laat me niet lachen!

Ik zal straks wel ff screens posten van de hoofden van de personages in Team Fortress 2 (wat alleen maar op directx 9 is), om bewijs te leveren.

Oke, zie hier:

http://i122.photobucket.com/albums/o268/th...pg?t=1227122070

http://s122.photobucket.com/albums/o268/th...t=demoman_2.jpg

http://s122.photobucket.com/albums/o268/th...t=demoman_1.jpg

Allemaal in-game.

Bewerkt: door Stillesandro
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...