WarGamer599 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 Ik heb Vista en ik merk geen verschil tussen XP en Vista, behalve dat het mooier eruit ziet.Op Games for Windows stond er een bericht met een verschil tussen DX 9 en DX 10, met natuurlijk een plaatje. Het verschil is wel te zien: DX 9: DX 10: Bron: Games for Windows Ja, zo kan ik het ook wel. FF een screenshot van Crysis maken (op directx 10 of 9, maakt niet uit), dan een screenshot maken in een fucking oud spel (volgens mij is dat Halo 1, een cheap-ass console port) en dan zeggen dat het verschil komt door een nieuwe DirectX versie.. Pfff, laat me niet lachen! Ik zal straks wel ff screens posten van de hoofden van de personages in Team Fortress 2 (wat alleen maar op directx 9 is), om bewijs te leveren. Oke, zie hier: http://i122.photobucket.com/albums/o268/th...pg?t=1227122070 http://s122.photobucket.com/albums/o268/th...t=demoman_2.jpg http://s122.photobucket.com/albums/o268/th...t=demoman_1.jpg Allemaal in-game. WTF! Die screens zijn fucking lelijk en vooral heel erg ongedetailleerd. Das egt geen goeie vergeliking van Dx9 en Dx10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) LUISTER NOU EENS VERDOMME, DIRECTX10 EN DIRECTX9 ZIJN NIET TE VERGELIJKEN VIA PLAATJES. HET LIGT ALLEMAAL AAN DE MODDELER EN DE ENGINE. HET ENIGE F*CKING VERSCHIL IS DE PRESTATIES BIJ HET LEVEREN VAN BEELDEN DIE MET DEZELFDE TECHNIEK ZIJN GEMAAKT. OMFG http://www.gamespot.com/features/6182140/index.html Bewerkt: 22 november 2008 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Ja das right - mr feit blijft dat DX10 beter is dan 9! Bewerkt: 22 november 2008 door WarGamer599 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Markant Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Phoe, heftige reacties! Met Directx 10 kan een breed scala aan nieuwe opties worden benut, maar of de verschillen daadwerkelijk zo groot zijn... Mijn ervaring tot nu toe is dat het allemaal wat genuanceerder ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Ja das right - mr feit blijft dat DX10 beter is dan 9! Vertel dan eens wat er zoveel beter aan is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Het is gewoon beter. Zeker met games die met DX10 gemaakt zijn, word alles veel mooier en gedetailleerder. Dingen kunnen met DX10 beiijvoorbeeld veel mooier bewegen, zoals een wapperende valg. Daardoor worden games veel realistiser. Snappie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Het is gewoon beter.Zeker met games die met DX10 gemaakt zijn, word alles veel mooier en gedetailleerder. Dingen kunnen met DX10 beiijvoorbeeld veel mooier bewegen, zoals een wapperende valg. Daardoor worden games veel realistiser. Snappie? Allemaal mogelijk in DX9. Kijk naar CoD4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Hij bedoelt dat heb bij DX 10 het er veel beter uit kan zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Hij bedoelt dat heb bij DX 10 het er veel beter uit kan zien YA MAN ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Ik bedoel dat er geen enkel grafisch verschil is tussen de games van nu met DirectX9 vs DirectX10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Kijk en vergelijk bij Flight Simulator X: Lijkt me duidelijk genoeg... Dan nog twee videootjes voor de ongelovigen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 FSX is officieel fake verklaard door MS, en de vergelijkingen zijn scheef omdat je by Crysis met DirectX9 niet zonder hacks de full kunt inschakelen terwijl je hardware dat gewoon kan. Met hacks ziet DirectX9 übersettings er gewoon uit als Dx10 übersettings. Same @ Assassins Creed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
manslet Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 als je niet game-vaardig bent maakt het geen bal uit of je een bruut monster hebt of een comodore 64, daar hoor je dan weer net niemand over he maar als je een quadcore met 2 gig Ram en een 9600gtxx hebt , met xp uiteraard, lukt echt wel, vooral als je al 6 jaar onlinegamejunk bent ga er nou maar van uit dat rockstar wil verkopen , dus een beetje *** pc draait het wel (dualcore ofzo met 1 gig+265mb kaartje) jammer dat je een knake pc hebt......ik had graag een waardige tegenstander online gehad net zoals die (air)piet bij bf vietnam volgens mij mis jij een gig of 2 aan werkgeheugen en aan iq Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 FSX is officieel fake verklaard door MS, en de vergelijkingen zijn scheef omdat je by Crysis met DirectX9 niet zonder hacks de full kunt inschakelen terwijl je hardware dat gewoon kan. Met hacks ziet DirectX9 übersettings er gewoon uit als Dx10 übersettings. Same @ Assassins Creed. Tssss, ik dacht al zo'n verschil kan toch eigenlijk niet, maarja... Wist ik niet. Wat een sukkels dan zeg... En Crysis is idd wel een geval apart als we praten over de High en Ultra High settings ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 ik heb gehoord dat als je dx 10 instaleert je farcry 2 niet goed meer kan spelen datie dan steeds wegvalt ofzo omdat hij dx 10 niet ondersteunt xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.