Jump to content

GTA IV voor de PC

WarGamer599

Recommended Posts

• Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• WarGamer599

18

• ikt

9

• jeromegtafan

6

• PSPfreaky

4

dx9 , dx10, als er geen game play inzit , heb je aan dx20 nog niet genoeg

ga er maar van uit als een een "beetje" pc hebt het er wel gelikt uit zal zien en gelikt zal draaien

voor 650 piek heb je trouwens al een quadcore met beetje grafische taart.

Windows heb je al illegaal dus dat scheeld ook weer en nod32 kan je ook via piratbay (goeiecrack) downloaden

meer heb je niet nodig :bonk:

Delen op andere websites

dx9 , dx10, als er geen game play inzit , heb je aan dx20 nog niet genoeg

ga er maar van uit als een een "beetje" pc hebt het er wel gelikt uit zal zien en gelikt zal draaien

voor 650 piek heb je trouwens al een quadcore met beetje grafische taart.

Windows heb je al illegaal dus dat scheeld ook weer en nod32 kan je ook via piratbay (goeiecrack) downloaden

meer heb je niet nodig :bonk:

maak er maar 480 van

http://www.computerland.nl/

Delen op andere websites

Idioot, je beoordeeld computers niet op merk, maar op prestaties. Jij loopt zeker in merkkleren rond die door kinderen in arme landen zijn gemaakt voor een minimumloon, omdat het cool staat.

Naam Medion Akoya MD8833 Niet belangrijk
Processor Intel Core 2 Quad processor - Quad Core - 2.4GHz Redelijke processor. Intel ken je wel...
RAM 3GB DDR2 Merk maakt niets uit, zolang hij maar niet door een of ander vaag bedrijf is gemaakt waar je niets over kunt vinden. Als de prestaties maar goed zijn.
Harde schijf 500GB 7200rpm SATA vaste schijf Bovenstaande
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium Slecht besturingsstysteem, maar dat is algemeen bekend
Optische opslag DVD writer (DL) Onbelangijk
Ingebouwde apparaten TV tuner Analoog en Digitaal (DVB-T en DVB-S) met afstandsbediening Doet er niet toe
Graphics controller nVidia GeForce 8600GT - 256MB Redelijke kaart
Kaartlezer Multi-kaartlezer Doet er niet toe

Een computer is heel wat anders dan bijvoorbeeld een radiospeler.

Delen op andere websites

Daar heb jij een goed punt, PSPFreaky. Valt me erg op dat mensen op dit forum nogal M$ aan het bashen zijn, zonder deze mening ook maar met één argument te onderbouwen. Veelal draait het dan uit op een discussie over virussen. Voor het gemak wordt vaak vergeten dat veel meer virussen bestaan voor Windows dan voor ieder ander OS. Zelfde verhaal met de 'traagheid' van Windows. Vaak wordt dan vergeleken met een OS als MAC OSX of Linux. Voor MAC is dit nogal logisch, de hardware is afgestemd op de software. Linux is inderdaad veel sneller. Daardoor mist het dan ook wat functionaliteiten. En denk niet dat ik niet verder kijk als m'n neus lang is, m'n webservertje draait Linux en dat werkt fantastisch, maar als ik echt moet programmeren met b.v. VB moet ik hoe dan ook verder met m'n Windows machine, en dat bevalt me prima!

Ps. vergeet overigens niet, dat zonder Windows geen GTA voor de PC had bestaan als de zaken er zo als nu voor staan.

Delen op andere websites

Idioot, je beoordeeld computers niet op merk, maar op prestaties. Jij loopt zeker in merkkleren rond die door kinderen in arme landen zijn gemaakt voor een minimumloon, omdat het cool staat.

Processor Intel Core 2 Quad processor - Quad Core - 2.4GHz Redelijke processor. Intel ken je wel...
RAM 3GB DDR2 Merk maakt niets uit, zolang hij maar niet door een of ander vaag bedrijf is gemaakt waar je niets over kunt vinden. Als de prestaties maar goed zijn.
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium Slecht besturingsstysteem, maar dat is algemeen bekend
Ingebouwde apparaten TV tuner Analoog en Digitaal (DVB-T en DVB-S) met afstandsbediening Doet er niet toe

Natuurlijk beoordeel je niet enkel op merk.

Maar dat weegt wel mee.

Ik weet bijv nie hoe het zit met garanties en dergelijke en hoe zo'n bedrijf daarmee omgaat.

En grote aankopen online doen lijkt me ook niet verstandig, ik weet niet of die winkel ook fysieke vestigingen heeft. Volgens mij niet.

Op zich lijkt de pc me prima, maarja zo'n onbekend online winkeltje die zulke lage prijzen vraagt zou ik niet zomaar vertrouwen. :duh::N

Delen op andere websites

Natuurlijk beoordeel je niet enkel op merk.

Maar dat weegt wel mee.

Ik weet bijv nie hoe het zit met garanties en dergelijke en hoe zo'n bedrijf daarmee omgaat.

En grote aankopen online doen lijkt me ook niet verstandig, ik weet niet of die winkel ook fysieke vestigingen heeft. Volgens mij niet.

Op zich lijkt de pc me prima, maarja zo'n onbekend online winkeltje die zulke lage prijzen vraagt zou ik niet zomaar vertrouwen. :duh::N

Heb je een punt , als ik bij alternate een grafische kaart bestel die deffect blijkt ben je zo een week of 3 verder voordat ne een andere in de bus hebt.

Daarom ga ik naar computerland of mycom.

Bonnetje bij en inleveren maar, veel handiger.

maar het bovengenoemde machientje staat bij computerland voor maar 488 euro ...vandaar.

:tu:

ik zou eerder voor dat machien voor 1000euro gaan maar goed

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...