Hackman Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Beste mensen, Ik heb scande mijn computer met AVG en toen ontdekte hij 2 Trojan Horses.. Nu wil ik graag weten hoe ik deze virussen van mij computer haal, in de 'Test Center' probeerde ik ze te gaan Healen alleen dat wou niet omdat ik niet op de knop van Healen kon klikken en een sneltoets ervan dee het ook niet dus daar lag het niet aan. Hoe haal ik deze virussen nu weg (met AVG dus).. Groeten van Hackman! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) Ik gebruik vaak de knop 'Move To Vault'. Dan worden ze in een Virus-Quarantaine gestopt. Ga dan naar je Virus-Quarantaine, en verwijder de Trojaanse Paarden. Je Virus-Quarantaine bevindt zich volgens mij in je Test Center. Er is geen risico verbonden aan virussen in je Virus-Quarantaine stoppen. De Virus-Quarantaine is een soort van 'gevangenis' voor je virussen. Als je op de knop 'Heal' drukt, dan worden je virussen meestal hier naartoe verplaatst. Dan moet je ze daar handmatig verwijderen. Succes. Bewerkt: 15 november 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.