Kloep Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Hey, Mijn signatures zijn de laatste tijd te groot. Ik sla ze op als JPG, maar wat kan ik nog meer doen door de kwaliteit hetzelfde te houden en de grootte minder? Dank u ^^ Kijk ook maar naar mijn huidige sig Hier twee voorbeelden: Bewerkt: 13 november 2008 door Kloep Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Het formaat van je signature aanpassen is denk ik de beste optie als je geen kwaliteitsverlies wilt. Momenteel zit je al op 450 x 150 px, wat bijna het maximum is op dit forum en waarmee je bovendien in no-time over de limiet zit. Via Image > Image size kun je de signature aanpassen naar een nieuw en kleiner formaat, waardoor het aantal kB's afneemt. Reageren
Kloep Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ok, dank je wel Matthijs Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Misschien helpt dit. Dat is een progamma waarmee je foto's kan bewerken. Ook kan je hiermee de aantal KB's verkleinen. Ik zelf heb zo een progamma van Panasonic, toen ik mij fototoestel kocht, en dat werkt prima. Succes! Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Probeer eens op te slaan als .PNG. Dan heb je véél minder KB's en de kwaliteit is gewoon O.K. Reageren
Kloep Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Probeer eens op te slaan als .PNG. Dan heb je véél minder KB's en de kwaliteit is gewoon O.K. PNG is over het algemeen meer dan JPG Misschien helpt dit. Dat is een progamma waarmee je foto's kan bewerken. Ook kan je hiermee de aantal KB's verkleinen. Ik zelf heb zo een progamma van Panasonic, toen ik mij fototoestel kocht, en dat werkt prima.Succes! Gaat de kwaliteit dan niet sterk omlaag? Lijkt me wel als je zo het aantal KB's omlaag gooit Bewerkt: 13 november 2008 door Kloep Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Probeer eens op te slaan als .PNG. Dan heb je véél minder KB's en de kwaliteit is gewoon O.K. PNG is over het algemeen meer dan JPG Misschien helpt dit. Dat is een progamma waarmee je foto's kan bewerken. Ook kan je hiermee de aantal KB's verkleinen. Ik zelf heb zo een progamma van Panasonic, toen ik mij fototoestel kocht, en dat werkt prima.Succes! Gaat de kwaliteit dan niet sterk omlaag? Lijkt me wel als je zo het aantal KB's omlaag gooit Bij mij is PNG minder als JPEG. Reageren
Kloep Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) nou, bij mij niet WOOPS!! Je hebt gelijk, ik haal ze ook altijd door elkaar Bewerkt: 15 november 2008 door Kloep Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Misschien helpt dit. Dat is een progamma waarmee je foto's kan bewerken. Ook kan je hiermee de aantal KB's verkleinen. Ik zelf heb zo een progamma van Panasonic, toen ik mij fototoestel kocht, en dat werkt prima.Succes! Gaat de kwaliteit dan niet sterk omlaag? Lijkt me wel als je zo het aantal KB's omlaag gooit Tuurlijk gaat de kwaliteit omlaag, maar als je het goed doet heb je weinig verschil. Je kan het altijd proberen, lukt het niet? Dan verwijder je het weer. Reageren
Pacified Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 PNG is altijd kleiner dan JPEG, en in de regel betere kwaliteit (naar mijn smaak) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.