Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: avatar

Stijl: gansachtig

Grootte: 64x64 dat is toch het de maximale grootte voor een avatar?

Afbeelding: hier een linkje moet nog wel verkleind worden zolang de kop van de gans er maaar op staat

Tekst: mijn avatar op de onderrand en best klein

Rand: geen

Kleuren: witte tinten om de kop heen

Render: geen

Extra: maak er wat moois van! EN HET LIEFST SNEL AF

Geplaatst: (bewerkt)

ik zal proberen

edit; het is heel lastig om een afbeelding te maken met 64x64Pixels euhm... oohja het is ook lastig om daarbij goed intezoomen met een bestand van 1 mb groot! dus dan verminderd de kwaliteit des te lastiger

maar dit is er van geworden:

post-97794-1227026193.jpg

Bewerkt: door iefen
Geplaatst:
ik zal proberen

edit; het is heel lastig om een afbeelding te maken met 64x64Pixels euhm... oohja het is ook lastig om daarbij goed intezoomen met een bestand van 1 mb groot! dus dan verminderd de kwaliteit des te lastiger

maar dit is er van geworden:

Geen Photoshop? Het is een nogal pixelige gans geworden. Bovendien zou inzoomen dan geen probleem moeten zijn. Als niemand bezwaar heeft kan ik wel even kijken, alleen 'mijn avatar' erin zetten snap ik niet. Iedereen kan zien dat het je avatar is, en bovendien, de avatar is sowieso al klein...
Geplaatst:

heb zelf wat geprobeerd te maken wat niet echt gelukt is maar het is een gans maar toch bedankt! en trouwens van die text is waar waarom zou dat er op moeten? had ik niet aan gedacht

Ik doe het!

Even als .jpg opslaan :Y

EDIT: Do You Like It?

kwekgw2.jpg

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:
hoe heb je op zo een klein formaat kunne werken?

Wat ik meestal doe, is op een groter formaat werken (bv 100X100) en dan als je klaar bent simpel de afbeeldinggrootte wijzigen naar in dit geval 64X64

Geplaatst:

die ene van timske is mooi alleen hij heeft te veel kb. hoe kan ik dit veranderen

Geplaatst:
die ene van timske is mooi alleen hij heeft te veel kb. hoe kan ik dit veranderen

Zie hier:

avagtafan1rb5.png

Ik werk met paint.. Voor avatars dan.

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:
en hoe wijzig jij dat naar 64x64 want k ken een aantal manieren

Je hoeft maar 1 manier te kennen ^^ Ik doe het met rechtermuisknop op de bovenste balk van de ava, en dan 'afbeeldingsgrootte'. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...