PowerPats Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) GUNS N' ROSES Guns N' Roses is een Amerikaanse hardrockband. De band is opgericht in Los Angeles in 1985. De band bestond oorspronkelijk uit: Axl Rose - zang Slash - leadgitaar Izzy Stradlin - gitaar Duff McKagan - basgitaar Steven Adler - drums Bekende liedjes van hun zijn: Welcome to the jungle Paradise City November Rain Sweet child o mine Knocking on heavens door Wie hier kent, of is ook een grote fan van Guns N' Roses ? Bewerkt: 14 november 2008 door PowerPats Reageren
lexus123 Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ten eerste fan schrijf je met een 'F' en ten 2de ik vind Guns'n'Roses ook geweldig vooral hun nummer Paradise City. Ik heb de 'Greatest Hits' CD. Reageren
Die Hard Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Het is toch Guns'n'Roses ('t kan ook zo)? Of ligt dat aan mij? Nouja, ik vind 't wel een redelijke band, het enige probleem wat ik er mee heb is dat die vent zo'n schorre stem heeft. Maar dit zal volgens velen wel de reden van het succes zijn.. Bewerkt: 13 november 2008 door Die Hard Reageren
Jay; Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Zeker een heerlijke band, als je het mij vraagt. Er hebben zoveel leden in de band gezeten dat ik af en toe toch even moet kijken wie bij welk nummer heeft gespeeld. Maar goed, Guns 'n Roses behoort zeker tot de top, wat betreft Hard(rock) muziek. Overigens is 'Night Train' ook redelijk bekend. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 echt een goeie bend Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Welcome to the Jungle vind ik het beste nummer van hun. Het is wel een goede band. Reageren
Platypus Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ik ben een grote fan van Guns N' Roses Ik heb alle CD's behalve 'The Greatest Hits' . Ik kan niet wachten op de beruchte CD 'Chinese Democracy'. Hij komt eindelijk na een 15-tal jaar wachten (23 november ) Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Geweldige band, Paradise City is een van mijn favoriete nummers. Ook Welcome to the Jungle is een leuk nummer. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Ik heb 'Knocking on heavens door' drie jaar lang op m'n MP3 gehad. Ik heb dit nummer een jaar lang élke dag geluisterd, maar dan ook echt letterlijk élke dag. Via deze band ben ik eigenlijk in de Jaren 70's- 80's- 90's muziek scéne terecht gekomen. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Idd een goede band en ik hou helemaal van t nummer November Rain. Reageren
Berrus Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik hou erg van GNR. Het mooie van hun muziek is dat het gevarieerd is. Gewone nummers hebben een begin, midden, en eindstuk maar GNR kan een nummer gedurende het nummer helemaal veranderen en is het net alsof er een ander nummer speelt. Snappie? Creatief was het woord wat ik zocht. En de stem van Axl hoort er bij. Dat gekrijs past goed bij de nummers. Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) Ja dat klopt. net als met het nummer november rain. het is een heel rustig nummer maar op het eind is er een geweldige outro van slash. November rain vind ik nog steeds een van hun beste liedjes. Bewerkt: 14 november 2008 door PowerPats Reageren
tjoef Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Tiens, ik dacht dat ze al wel ouder waren... Anyhow, het is een zeer goede band!! Paradise City is geweldig! Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Ja dat klopt. net als met het nummer november rain. het is een heel rustig nummer maar op het eind is er een geweldige outro van slash. November rain vind ik nog steeds een van hun beste liedjes. op nummer 1 staat bij mij toch November rain Door die gitaar solo's Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Dit nummer vind ik ook helemaal geweldig. vooral hoe Axl helemaal losgaat in zijn onderbroek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.