Tha Real G. Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 (bewerkt) Microsoft geeft adverteerders meer ruimte op Messenger Uitgegeven: 6 april 2005 20:24 Laatst gewijzigd: 7 april 2005 08:51 AMSTERDAM - Bedrijven krijgen veel meer ruimte om te adverteren op de populaire chatdienst MSN Messenger van Microsoft. Het Amerikaanse softwareconcern hoopt daarmee een deel van de investeringen in de verbeteringen van het programma terug te verdienen, zo zei directeur Joost Nienhuis van MSN Nederland over de stap. Microsoft lanceerde donderdag een nieuwe, flink opgeknapte versie van Messenger, die volgens Nienhuis "kwalitatief hoogwaardige audio en video" biedt voor communicatie via het internet. "Video en spraak waren niet altijd even gemakkelijk. Messenger bestaat nu nog vooral uit tekst. Dat zal straks veranderen." bron nu.nl eindelijk een verandering :smirk: Bewerkt: 7 april 2005 door realgangsta1989 Reageren
bjorn13 Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 leuk een nieuwere msn als ik hem vind down ik hem eens om te kijken :lol: Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) Eindelijk meer ruimte :lol: Bewerkt: 9 april 2005 door Royce Da 5'9'' Reageren
azert Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 hoe noemt die niewe messenger? :question: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) hoe noemt die niewe messenger? :question: messenger 7.0+ volgens mij, maar ik houd gewoon beta versie [edit] @Edmania: Hogere muziek kwaliteit en en audio, maar ik kan het helaas niet, me pc is al een gaten kaas dus.. ik die het wel als mijn xp pro er opnieuw is opgezet. Bewerkt: 9 april 2005 door Romero Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2005 wat is het veschil dan download dan 7.0 en je weet het ongeveer Reageren
zupadomien Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 bij de 7.0 heb je meer winks en je kunt er ook video gesprekken me doen de camera en microfoon Reageren
-Niels- Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 Offtopic: MSN ligt weer es plat, ik kan er niet op Ontopic Reageren
Yohan Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) Ik vind de nieuwe MSN niet veel nieuws brengen.. Hijs wel geinig meer niet :lol: Bewerkt: 12 april 2005 door Yohan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.