Sprunk Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Free Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Is al gebeurd Opmerking: Dit is een afgesproken battle. Sprunk: Pixelkid: Het stemmen kan direct beginnen. Wilt een moderator nog wel even de einddatum bepalen?
Pixelkid Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ye, vergelijken met die van jou ben ik zo noob :')
Sprunk Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 81 keer bekeken en niemand die wilt stemmen?
Forumrunner Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Sprunk : Mooi, niet te groot niet te klein. Render mooi geplaatst, maar dat op de achtergrond lijkt op kots. Dat vind ik jammer. 7.5 Pixelkid : Te groot, Render staat er niet helemaal op, Dat blokeffect heeft het ook verpest, Ik vind hem tegenvallen. 4.0 Sprunk Pixelkid 7.5 4.0 Stem Geen stem
-Matthijs- Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Jammer van het aantal stemmen, maar desondanks gefeliciteerd met de overwinning, Sprunk! Je mag je weer een punt rijker rekenen. Pixelkid is nog niet opgenomen in de ranking, dus voor hem veranderd er niets. Sprunk: +1 Pixelkid: - Closed en updated.
Recommended Posts