Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar vind ik de geluiden van de wapens? Wil er namelijk een paar een ander geluid geven.

Het is voor een paar wapens die ik zelf aan het maken ben, dan moet ik wel weten hoe ik het geluid kan aanpassen om het nog realistischer te maken.

Geplaatst: (bewerkt)

euhm... mischien weet ik raad, ik ben film-mer/ editer en daar heb je soms ook dat soort geluiden nodig

ik heb voor je deze website:

findsounds typ daar in "gun shot" en je heb al wat geluiden

(je heb quiktime nodig!)

te beluisteren door voor de link op het speakertje te klikken

het geluid te bekrijgen:

rechtermuisknop op de link van dat geluidje en dan (in firefox) "koppeling opslaan als" en dan ergens opslaan en je heb hem

in internet explorer 7:

rechtermuisknop op de link van dat geluidje en dan "doel opslaan als" en dan ergens opslaan en je heb hem

als je idm hebt hoef je alleen maar op de link te klikken en hij kan hem dan al downloaden!

sucses

Bewerkt: door iefen
Geplaatst:
euhm... mischien weet ik raad, ik ben film-mer/ editer en daar heb je soms ook dat soort geluiden nodig

ik heb voor je deze website:

findsounds typ daar in "gun shot" en je heb al wat geluiden

(je heb quiktime nodig!)

te beluisteren door voor de link op het speakertje te klikken

het geluid te bekrijgen:

rechtermuisknop op de link van dat geluidje en dan (in firefox) "koppeling opslaan als" en dan ergens opslaan en je heb hem

in internet explorer 7:

rechtermuisknop op de link van dat geluidje en dan "doel opslaan als" en dan ergens opslaan en je heb hem

als je idm hebt hoef je alleen maar op de link te klikken en hij kan hem dan al downloaden!

sucses

Kijk eens naar wat hij zegt, Iefen:

Waar vind ik de geluiden van de wapens? Wil er namelijk een paar een ander geluid geven.

Het is voor een paar wapens die ik zelf aan het maken ben, dan moet ik wel weten hoe ik het geluid kan aanpassen om het nog realistischer te maken.

Hij wil weten hoe je het kan aanpassen, niet waar je Sound FXen kan krijgen. En in het eerste stukje bedoelde hij waar hij in SA het geluid kon vinden.

@Remi: Je kon in de Master Tutorial List kijken, en dan deze tutorial vinden over het geluid modden. Daar kom je alles te weten wat je moet weten :)

Owja, wat Iefen zei is toch ook wel handig, want je moet wel geluid hébben om geluid aan te passen. Overigens heb ik ook nog een site, met Sound FXen en Loops. www.flashkit.com.

Veel succes :cya:

Geplaatst:

Okej, tut gelezen. Maar waar vind ik nu de wapen geluiden bij die dingen in Alci SAAT? Kan ze niet vinden :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)
Okej, tut gelezen. Maar waar vind ik nu de wapen geluiden bij die dingen in Alci SAAT? Kan ze niet vinden :bonk:

Zoals K.O al zei in zijn tut, moet je toch alle "banks" uitproberen. Ik neem wel aan dat rechts links iets staat van "weapons" ofzo? Of staat het bij General :bonk: Ik zou het niet weten..

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Helaas staan de wapen geluiden in het GENRL archief, wat betekent dat je gewoon alles zult moeten proberen om het goede geluid tegen te komen. Kijk anders eens op de volgende locaties:

- Bank 21 tm Bank 25

- Bank 30 (chainsaw)

- Bank 33

- Bank 46

- Bank 52 en Bank 53

- Bank 99

- Bank 115

- Bank 132

- Bank 137

Hier kwam ik allemaal geluiden tegen die waarschijnlijk met wapens te maken. Vooral Bank 137 lijkt veelbelovend. Deze vrij uitgebreide Bank lijkt de meeste wapengeluiden te bevatten, dus ik raad je aan om daar even te kijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...