Jump to content

Call of Duty 4: Modern WarFare

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hierbij open ik het Call of Duty 4: Modern WarFare topic!

Post hier alles wat je wilt weten of wat je weet van de game. En welke rank ben jij? Welke Prestige ben jij? Post het!

NL CoD site: KLIKzzz

Ik ben zelf Prestige 1, Level 32 (Xbox360).

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Er is al zo'n Topic, gebruik voortaan voordat je een topic opent de Zoekfunctie, BTW dit is de Topic. :)

PS, Excuses voor Mod-Gedrag als het zo overkomt tenminste. :)

wat is prestige :$ ?ik ben godfather912 lvl55 op de pc,eerst was ik godfather91 lvl55 maar ik had hem perongeluk gedelete :duh: .ik wil weten hoeveel maps er zijn. :klap:

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:
wat is prestige :$ ?ik ben godfather912 lvl55 op de pc,eerst was ik godfather91 lvl55 maar ik had hem perongeluk gedelete :duh: .ik wil weten hoeveel maps er zijn. :klap:

Ps3 of xbox 360? :?

Prestige Mode unlock je als je lvl 55 word. Als je Prestige dan aanklikt begin je weer bij lvl 1 en ben je alles kwijt. Je kan er dus voor kiezen of je Prestige wilt doen of niet. Als je Prestige aanklikt krijg je geen speciale wapens/gadgets/perks. Je krijgt wel een speciale rank.

Hier is de lijst van de speciale rangen:

COD4prestige_icons.jpg

Ik zelf ga t/m Prestige 2, omdat ik die rang wel cool vind en het andere kost me veel te veel tijd. Als ik dan Prestige 2 ben ga ik door tot lvl 55 en ga ik met vrienden alle gouden wapens halen :tu: .

Ik weet niet hoeveel maps er zijn.

@ End of the Riot:

Hij zei het woord: 'PC'.

Bewerkt: door lexus123
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...