lifeguard Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2008 Spelen er nog mensen gta 4 online? Heb sinds vorige week een 360, maar zie niemand meer online. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2008 Heb je wel Xbox Live gold aangeschaft? Als je op Xbox niet betaald voor het online netwerk kun je ook niemand tegen komen in de online wereld. Een lidmaatschap voor Xbox Live Gold kost volgens mij iets van 60 euro, maar neem mij het niet kwalijk als dat niet klopt. Ik heb namelijk de PS3 versie, heb geen last van dat soort zaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2008 Het kost inderdaad maar €60,- voor het hele jaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) xbox live 1 maand iets van 6 a 7 euro (nog nooit gezien) 3 maanden 20 euro een jaar idd 60 euro veel succes met je keuze;) edit te laat Bewerkt: 14 november 2008 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lifeguard Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 Ja ik heb Gold Heb gisteren even online gespeeld, maar wat zijn nu de leuke spellen om te doen in gta? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 Ja ik heb Gold Heb gisteren even online gespeeld, maar wat zijn nu de leuke spellen om te doen in gta? gewoon proberen...iedereen heeft zijn eigen smaak. Zelf vind ik dit de leukste om de volgende dingen te doen: Race, Deathmatch (moet het wel met Rocket Laughers only zijn ), Free Mode (met een vriend klooien:p), Cop's and Crooks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lifeguard Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 Ok thnks. Aangezien ik net pas xbox live heb, heb ik nog geen vrienden Hoe krijg ik die? Ik weet het, stomme vraag maar alles moet je leren hè. Mensen mogen mij wel toevoegen als vriend anders. Gamertag is jajoeyja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 dat weet ik niet...ik heb namelijk een ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2008 Ok thnks.Aangezien ik net pas xbox live heb, heb ik nog geen vrienden Hoe krijg ik die? Ik weet het, stomme vraag maar alles moet je leren hè. Mensen mogen mij wel toevoegen als vriend anders. Gamertag is jajoeyja ik heb je een vv gestuurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2008 Doe normaal. Je gaat toch géén 360 kopen, als er één met gratis internet verbinding is (PS3)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2008 Xbox360 kost zelf maar 149 maar dan moet je natuurlijk ook nog allemaal dingen erbij kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2008 Xbox360 kost zelf maar 149maar dan moet je natuurlijk ook nog allemaal dingen erbij kopen daarnaast is de kwaliteit veel minder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Xbox360 kost zelf maar 149maar dan moet je natuurlijk ook nog allemaal dingen erbij kopen daarnaast is de kwaliteit veel minder. Ik heb echt een schijt hekel aan fanboys zoals jou. Grow up. Ot @ts; Ik add je wel Bewerkt: 17 november 2008 door bjorn13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 Ik ben ook zo'n Anti-Xbox, hihihi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 Ik ben ook zo'n kleuter, hihihi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.