Sprunk Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ach, het is weer eens wat anders dan een TV serie uit de jaren tachtig, of een of andere rampen film met Jet Lee. Zal dus zeker wel kijken, het het word vast een leuke spannende show, maar als ze het record niet verbreken dan heb ik echt geen slapeloze nachten ervan. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Hmm, om hoe laat vallen de stenen eigenlijk? Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) Hmm, om hoe laat vallen de stenen eigenlijk? Meestal is dat geloof ik om 21:00 gaan ze de eerste stenen om laten vallen. Maar om 19:25 begint het programma. Daar zeggen ze zelf wel om hoe laat de stenen gaan omvallen. EDIT: Vertrouw me maar niet 100%, want dit is alleen een voorspelling. Bewerkt: 14 november 2008 door Wiermans Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Tuurlijk ga ik ernaar kijken. Ik woon er zelf vlakbij. Het is in het FEC Expo, en daar woon ik ongeveer 1 kilometer vanaf. Nja, naar dat gepraat hoef ik niet te zien. Dat duurt inderdaad ongeveer een uur. Als ze nou gewoon die steen omgooien zonder dat gepraat... Reageren
K.O. Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik kijk inmiddels een aantal jaren naar Domino Day en het blijft leuk om te zien hoe miljoenen steentjes zomaar omvallen, terwijl mensen daar maandenlang keihard aan gewerkt hebben. Vanavond ga ik dan ook zeker kijken. Maar WAAROM moet in godsnaam dat belspelmens elke keer tevoorschijn komen!? Echt, dat is zeker een groot minpunt aan de hele show. De reclameblokken tussendoor zijn tot daar aan toe, maar dat belspelmens zou echt verboden moeten worden... "We draaien de stenen nog één keer om dames en heren!" Ga toch weg, die pokkestenen hebben we al tien keer gezien en na de eerste keer wisten we het ook wel.... Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) HET IS EROP! op tv Bewerkt: 14 november 2008 door gta fan1 Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) HET IS EROP! op tv En er is net gezegd dat de domino's pas omvallen om 9 uur Bewerkt: 14 november 2008 door Wiermans Reageren
tjoef Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 WAT? Is da t vanavond al?? :s En ik ben weg :/ Lang leve de digicorder van Telenet Kan ik het gelijk opnemen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 En we zijn onderweg. Was wel grappig dat ze er eerst niet bij kon. Veel plezier, iedereen die wilt gaan kijken! Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) Het is wel goed van start gegaan, maar er vielen nou al stukken velden niet. Maar gelukkig waren dat geen grote velden. Hopelijk breken we het record. Gelukkig de challange gehaald Bewerkt: 14 november 2008 door Wiermans Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Die challenge was echt mazzel zeg. Ze tikte hem om en die blokkade deed het niet goed dus tikte de steen de andere volgens mij aan. Daardoor loopt hij nog. Misschien heb ik het niet goed gezien, maar zo leek het wel Ben benieuwt naar alle Wereldrecords Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) -Nieuw wereldrecord met de berg. 12 meter hoog de dominostenen bereikt -Nieuw Wereldrecord kleinste dominostenen -Nieuw Wereldrecord grootste dominostenen -Nieuw Wereldrecord langste muur ooit gevallen -Nieuw Wereldrecord langste spiraal ooit -Eerste challange gelukt -Tweede challange mislukt Bewerkt: 14 november 2008 door Wiermans Reageren
-Simon- Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Dus er is nu 1 record niet gelukt? Heb alleen die van die mega spiraal gezien, van 200 m ofsoow, die was wel gelukt! Wat is de tussenstand? Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Dus er is nu 1 record niet gelukt?Heb alleen die van die mega spiraal gezien, van 200 m ofsoow, die was wel gelukt! Wat is de tussenstand? De Wereldrecords zijn nu gelukt allemaal dacht ik. Alleen er was een challenge mislukt, dus er zijn al minder stenen omgevallen Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Dus er is nu 1 record niet gelukt?Heb alleen die van die mega spiraal gezien, van 200 m ofsoow, die was wel gelukt! Wat is de tussenstand? De Wereldrecords zijn nu gelukt allemaal dacht ik. Alleen er was een challenge mislukt, dus er zijn al minder stenen omgevallen Ze hebben er nu 4 ofzo. De langste spiraal, de langste muur en nog 2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.