Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Wat is de tussenstand? Ze zeiden net iets van 1,8 miljoen, terwijl er 2 miljoen waren gezet tot zover... Ze hadden 4,5 miljoen geplaatst, en het record staat net over de 4 miljoen, dus dat moeten ze nog wel kunnen halen... Maar dan mogen ze niet meer dan dit aantal stenen verliezen als wat ze nu al gedaan hebben. Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Heb mij TV uit gezet. Word gek van die reclame's. En dan komt er ook nog zon belspel trutje voorbij met die vreselijk moeilijke vragen. Dominoday is leuk, maar die reclame's verpesten het. Ik lees hier straks wel of het record gehaald is. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) Kheb ook een soort van Liefdie haat relatie met Domino Day vind het afgrijselijk irritant die Challenge's maar ondertussen ook wel weer spannend kan absoluut niet tegen die stomme reclames die er om de 15 minuten tussendoor knallen, maarja dan ga ik maar weer even achter de pc zitten om me hyves en gta forum te checken topic viel me nu ook pas net op... hoop wel dat we het gaan halen maar ziet er wel goed uit tot nu toe PS : wat ik al eerder heb gezegt deze avond tegen me moeder : die **** is blond..maar als we deze vragen niet zouden kunnen beantwoorden... dan of ben je HEEL dom...of ben je blind... wat een *** Bewerkt: 14 november 2008 door Sa_bulldog Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) -Nieuw Wereldrecord, met de berg. 12 meter hoog de dominostenen bereikt -Nieuw Wereldrecord, kleinste dominostenen -Nieuw Wereldrecord, grootste dominostenen -Nieuw Wereldrecord, langste muur ooit gevallen -Nieuw Wereldrecord, langste spiraal ooit -Nieuw Wereldrecord, hoogste toren met domino stenen gemaakt -Nieuw Wereldrecord, snelste dominostenen omgevallen 4.21 seconden op 30 meter -Nieuw Wereldrecord, de meeste dominostenen op een dominosteen -Nieuw Wereldrecord, grootste veld ooit. 1.000.000 stenen -Eerste challenge Gelukt -Tweede challenge Mislukt -Derde challenge Gelukt -Vierde challenge Gelukt Aantal stenen gevallen: 4.345.027 Wereldrecord voor de meeste dominostenen om laten vallen, hebben we verbroken Bewerkt: 14 november 2008 door Wiermans Reageren
-Simon- Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 -Nieuw wereldrecord met de berg. 12 meter hoog de dominostenen bereikt-Nieuw Wereldrecord kleinste dominostenen -Nieuw Wereldrecord grootste dominostenen -Nieuw Wereldrecord langste muur ooit gevallen -Nieuw Wereldrecord langste spiraal ooit -Nieuw Wereldrecord Hoogste toren met domino stenen gemaakt -Nieuw Wereldrecord snelste dominostenen omgevallen 4.21 seconden -Nieuw Wereldrecord de meeste dominostenen op een dominosteen -Eerste challenge gelukt -Tweede challenge mislukt -Derde challenge Gelukt Zoo gaat hij goed! Keep it Going! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik zie geen huilende snoetjes....gaat niet goed Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik zie geen huilende snoetjes....gaat niet goed Jij hebt pech. Ze hebben het wereldrecord. Over de 4,3 miljoen!!! 10 wereldrecords op 1 avond. Totaal: 4.345.027 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik vind sommige manieren van ze maar dom. Je gooit een grote massa stenen van een muur af en je rekent het ook weer mee. Dat vind ik niet altijd even eerlijk. Reageren
Dieko Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik zie geen huilende snoetjes....gaat niet goed Jij hebt pech. Ze hebben het wereldrecord. Over de 4,3 miljoen!!! 10 wereldrecords op 1 avond. :dans: :dans: Ik heb de hele uitzending gezien. Ik vond de domino day van vorig jaar een stuk leuker. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik heb me echt dik zitten irriteren aan .dat wijf met haar belspel. Ah, we hebben weer wat bereikt. Die 700 steentjes op dat ene steentje was wel nice Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik heb me echt dik zitten irriteren aan .dat wijf met haar belspel. Ah, we hebben weer wat bereikt. Die 700 steentjes op dat ene steentje was wel nice Jammer dat ie niet is gevallen . Vorig jaar was idd mooier. Dit jaar was het echt om dat record te verbreken. Een veld dan 1 000 000 steentjes had, dan krijg je dat record wel snel. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Dat belspel is fantastisch... Weer een kenmerk aan onze (typische) Hollandse inwoners, die denken dat ze oh zo slim zijn. Het niveau van de opdrachten waarmee wat gewonnen kan worden is uitermate hoog. En dat valt ook weer terug te zien aan het niveau van de inwoners van Noord-Holland e.o. (met alle respect - Ik duid vooral in de richting van de zaanse kampers) Ohja, die steentjes waren ook weer een goddelijke toef slagroom voor het oog Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Kheb ook een soort van Liefdie haat relatie met Domino Day vind het afgrijselijk irritant die Challenge's maar ondertussen ook wel weer spannend kan absoluut niet tegen die stomme reclames die er om de 15 minuten tussendoor knallen, maarja dan ga ik maar weer even achter de pc zitten om me hyves en gta forum te checken topic viel me nu ook pas net op... hoop wel dat we het gaan halen maar ziet er wel goed uit tot nu toePS : wat ik al eerder heb gezegt deze avond tegen me moeder : die **** is blond..maar als we deze vragen niet zouden kunnen beantwoorden... dan of ben je HEEL dom...of ben je blind... wat een *** Die reclame dingen zijn gewoon te makelijk, iedereen boven een leeftijd van 2 jaar kan dat met gemak doen, Ze draait die dingen om, 30 seconden lang blijven ze open staan terwijl je na 2 seconden al weet welke het is, en vervolgens doet ze ze dicht om ze even later weer 3 x open te doen.... Gewoon fking schooiers dat. Maar ik vond het domino zelf wel mooi dit jaar. Alleen op het begin leek er zo veel fout te gaan... vond ik tenminste Maarja.. ze hebben het record. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Vind het cool dat ze het hebben gehaalt had brandweer uitruk en me moeder was strontziek van die reclames dus heb het niet uitgezien was zelf ookal naar boven gevlucht Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) die belspelletjes zijn vreselijk irritant met die trut maar dat doen ze gewoon om te kijken waar de meeste mensen wegkomen die het kijken maar voor de rest was het wel leuk Bewerkt: 15 november 2008 door gta fan1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.