Jump to content

Domino Day 2008

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
die belspelletjes zijn vreselijk irritant met die trut :duh:

maar dat doen ze gewoon om te kijken waar de meeste mensen wegkomen die het kijken

Nope, die belspelletjes gaan allemaal voor het geld. M'n vader had voor de gein een SMS'je gestuurd, waarna hij er ook één terug kreeg. Om 'meer kans te maken' op die gewèldige prijs, moest je nog een SMS'je sturen (5 SMS'jes maken meer kans dan 1 SMS'je, op die manier). Als je nou 10 SMS'jes verstuurd, zijn zij alweer €6,- rijker (60 cent per SMS, toch?), en dat bij slechts één persoon. Moet je nagaan als 100 mensen 10 SMS'jes sturen; €600,- erbij, makkelijk verdiend toch?

Vond de 10 wereld-records mooi om te zien, vooral die 700 steentjes op één enkel steentje (die beker). Sommige andere records vond ik niet bepaald indrukwekkend, maar toch leuk dat we nu 10 records op onze naam hebben staan. De velden zelf zagen er zoals gewoonlijk weer indrukwekkend uit, er zitten portretten bij waarbij ik me steeds weer verbaas.

Edit@Zaahed:

Je bent helaas één dag te laat.. :7

Bewerkt: door Donwell
  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DaRick1993

7

• Dutchy3010

4

• Fiegel5

3

• Bierbuikje

3

Geplaatst:
Ik ga zeker dit programma kijken en hopen dat ze het Wereld Record bereiken.

Dan ben je net te laat, aangezien het gisteren is uitgezonden. :clown:

Geplaatst:

Aah nee toch :@.

Waarom had ik toch naar die film Vulcano gekeken terwel ik beter Domino Day 2008 kon kijken. :@

Maar goed komt er ook een herhaling?

Geplaatst:

Aah nee toch :@.

Waarom had ik toch naar die film Vulcano gekeken terwel ik beter Domino Day 2008 kon kijken. :@

Maar goed komt er ook een herhaling?

*haha :7*

sorry, ik moest even lachen....

Je kan hier even kijken.

Ik vond het gister wel een erg leuke zending -op die belspel trut na dan-. Erg leuk spektakel en een leuke ervaring voor de mensen die er maanden aan hebben gebouwd.

Geplaatst:
Ik ergerde me verschrikkelijk aan dat belspelmens. Ze vondt haar eigen spel nog spannender dan die dominostenen..

Dat was vorig jaar ook op de belgische zender.

Toen klaagde de kijkers zo hard, dat ze het dit jaar niet meer deden. :puh:

Ik vond die race met die atleet en de domino steentjes wel grappig. :schater::7

Geplaatst:

Die trut vind ik echt super irritant. Ze zegt na 1×: 'Ik laat het u nog 1 keertje zien.' Om het vervolgens nog 2× open te draaien!

Geplaatst:
Die trut vind ik echt super irritant. Ze zegt na 1×: 'Ik laat het u nog 1 keertje zien.' Om het vervolgens nog 2× open te draaien!

Hier kan je je klacht plaatsen over de belspelletjes (sbs6.nl) xD

http://www.sbs6.nl/web/show/id=274960/langid=43

Al die reacties zijn negatief die daar staan :schater:

Ik heb een klacht ingediend hoor! :Y

Ik zal onze gezellige noorder buren ook is helpen. ^_^

Geplaatst:
Ik ergerde me verschrikkelijk aan dat belspelmens. Ze vondt haar eigen spel nog spannender dan die dominostenen..

Mijn broertje is drie en die wist en zei het de hele tijd een eeen en dat werd irritant :schater:

Geplaatst:

Ik heb me echt kapot zitten ergeren aan dat belspel! Ik wordt er gewoon zo ziek van weet je. Dat spel doen ze al jarenlang maar dit jaar hebben ze dat spel wel heel lang laten zien. Volgens mij hebben we dat belspelwijf met een IQ van 43 meer laten zien dan de dominostenen. Als ze dat volgend jaar weer doen zap ik gewoon naar Duitsland ofzo.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb me echt kapot zitten ergeren aan dat belspel! Ik wordt er gewoon zo ziek van weet je. Dat spel doen ze al jarenlang maar dit jaar hebben ze dat spel wel heel lang laten zien. Volgens mij hebben we dat belspelwijf met een IQ van 43 meer laten zien dan de dominostenen. Als ze dat volgend jaar weer doen zap ik gewoon naar Duitsland ofzo.
Altijd met sbs zit je lekker Nederlands elftal te bekijken, kom er weer reclame in beeld :duh:

anyway, het was mooi dit jaar ^_^

Bewerkt: door SpookHuis

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...